צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/01/2012

|

18:40

seperator

האקנה היא תופעה אשר יכולה להופיע כבר אצל תינוקות ועד לגילאי ה-40, אולם קבוצת הגילאים העיקרית אותה התופעה תוקפת נעה סביב גיל ההתבגרות. האקנה קשורה לתפקוד הורמונלי שמתבטא על פני העור, כאשר הגוף מייצר להורמון הטסטוסטרון תגובה לקויה אשר הסימפטומים מתבטאים באופן חיצוני על פני העור. תוך כדי התופעה, מופרשים שומנים באופן מוגבר מבלוטות החלב, וזו משתלבת עם תאי עור מתים ועוד מזהמים הקשורים לעתים גם לזיהום האויר, ואלו סותמים את הזקיקים של השערות. התוצאה – הפרשות שומן שמצטברות באותה הנקודה ובסביבה זו גדל ומתפתח חיידק האקנה. התגובה הדלקתית היא זו אשר מקנה לפצעון את מראהו המוכר.

האקנה היא תופעה אשר יכולה להופיע כבר אצל תינוקות ועד לגילאי ה 40

האקנה היא תופעה אשר יכולה להופיע כבר אצל תינוקות ועד לגילאי ה 40


הטיפולים המוכרים עד להיום

עד היום היו שיטות אסתטיקה רפואית שונות לטיפול באקנה. למרות שכפי שהתופעה התעוררה, כן היא צפויה להיעלם אצל רבים מהלוקים בתופעה. השיטות שהיו נהוגות כוללות תגובה לגורמים שבגינם התפתחה התופעה – הפסקת צריכת מוצרי חלב, צריכת הורמונים ותרופות, ניקוי שיטתי של עור הפנים ועוד.
היום ישנו טיפול יעיל לטשטוש צלקות בעור

היום ישנו טיפול יעיל לטשטוש צלקות בעור


מה הטיפול המוצע כיום להתמודדות עם האקנה?

היום ישנו טיפול יעיל לטשטוש צלקות בעור אשר נגרמו כתוצאה מתופעת האקנה. מדובר בטכניקת RF, אשר באמצעותה זורמים גלים באופן מעגלי, וזה מה שעשוי לשלוט על  רמת החימום, האנרגיה והעומק של חלק הפנים שבו מטפלים – מדובר על שלושה עומקי רבדים, בהתאם לשלושת שכבות העור.

איך עובד הטיפול ב – RF?
המכשיר פועל באמצעות הפעלת גלי רדיו. גלי הרדיו יחממו את האזור ויגרו את הדרמיס, יצרו שינוי באנרגיות שבאזור. לאחר מכן, הדרמיס – השכבה העמוקה יותר מבין השלוש של העור תתעודד לייצר את הסיבים האלסטיים וסיבי הקולגן. במהלך זה ניתן לטשטש את צלקות האקנה ולהביא למרקם פנים אחר לגמרי באופן משמעותי ומוכח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל