צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/01/2012

|

13:17

seperator

טיפוח הגוף אינו עניין לנשים בלבד, אלא לכל אדם באשר הוא. אם בתקופת יוון העתיקה הושם דגש רב על טיפוח הגוף, ובעיקר אצל הגברים אשר היו מטפחים את גופן בעשיית תרגילי כושר ותחרויות או משיחת גופם בשמנים, הרי שכיום ניתן להעניק לטיפוח גוף הגבר משמעות חדשה ואופנתית יותר. כיום גם הגברים עובדים סביב השעון, ובעידן שבו ישנו ביטוי רב לכל מה שקשור בגוף, גברים רבים מרגישים צורך להשאר בקו המראה הבנוי והאסתטי, ליישר קו עם התבנית האופנתית שמקובלת כיום. אפשר לעמוד על המספרים – מעל לחמישית מכלל האוכלוסיה פונים לשטח הניתוחים פלסטיים לגברים.

יש לא מעט גברים שפונים לקוסמטיקאית על מנת שתבצע הסרת שיער

יש לא מעט גברים שפונים לקוסמטיקאית על מנת שתבצע הסרת שיער


טיפולי פנים לגברים

אם המושג "טיפולי פנים" נשמע לכם כמו משהו שיתאים לעור הרך של ילד, תינוק או אישה בלבד, הרי שטעות בידכם. יש לא מעט גברים שפונים לקוסמטיקאית על מנת שתבצע הסרת גבות, השתלות שיער, פיסול הפנים עם חומרי מילוי וללא ניתוח, ניתוחי אף ועוד.
ניתן לבצע גם השתלת שיער

ניתן לבצע גם השתלת שיער


הגדלת חזה לגבר

החזה השרירי הגברי והמסוקס הוא חלק מהפנטזיה הגברית במלוא קסמה, אולם לא לכולם ישנו כזה חזה נפוח אשר מול גברים הוא עלול לאיים, לכשעצו הוא יכול להכניס את הגוף לפרופורציות יפות בלבישת חולצה צמודה לגוף או חליפה, ולנשים זה יכול לסמל מקום נוח "לנחות עליו", מקום מזמין ומושך שכל אחת הייתה רוצה למצוא בגבר שלה.

הסרת צלקות
יש מי שספג צלקות מסוגים שונים, ומעוניין לטפל בהן, עכשיו שהגיע הזמן לטפל גם במראה החיצוני. אפשר להסיר צלקות מכל הגוף ובכמה אופנים. זה מתחיל בטשטוש צלקות ועד להעלמה מלאה, בהתאם למאפייני הצלקת. בין אם אלו צלקות אקנה או צלקות מפצעים שנספגו לפני זמן רב וקיבלו כבר מראה סופי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל