צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

20:54

seperator

 ישנם הרבה הבדלים בין עור של גבר לבין עור של אישה, אולם בתחום מילוי הקמטים ישנם הרבה מאוד מוצרים העשויים מחומרים שונים שיכולים להתאים גם לגברים וגם לנשים בהתאם לסוג העור, מידת העובי והשמנוניות שלו. המציאות הנוכחית מצביעה על כך שגם גברים וגם נשים מעוניינים להיראות צעירים ואטרקטיביים יותר, ומוכנים לעשות הרבה בשביל זה, אפילו ניתוחים פלסטיים. מילוי קמטים הוא הליך מקובל שיכול לעזור לשפר את המראה החיצוני של כולם.

מהם בכלל קמטים בעור?
בגיל צעיר לכולנו יש שכבת עור די עבה ושמנונית המגנה עלינו ומעניקה לנו מראה עור חלק כשל תינוק. בשלב הזה אין כלל הבדל בין עור של נשים לעור של גברים. ההבדלים מתחילים להיווצר בגיל ההתבגרות, כאשר גברים מפתחים עור פנים עבה יותר משל נשים. בשל כך, חומרי מילוי הקמטים המיועדים לגברים הם סמיכים ושומניים יותר.

מה חשוב לזכור כאשר עוברים תהליך מילוי קמטים?
כאשר עוברים תהליך מילוי קמטים, חשוב מאוד לעשות זאת במרפאה אמינה ומוכרת ולוודא שהטיפול מתבצע על ידי רופא עור מוסמך. כדאי מאוד להתייעץ עם הרופא המטפל לפני כן, או אם כל רופא עור אחר לפני הטיפול. רופא עור מתחשב במידת הקמטים ובעובי העור של המטופל, ולכן יכול להתאים לו את החומר הטוב ביותר שיעניק לו פיתרון מושלם למראה עור פנים צעיר ורענן.

כמה זמן מחזיק מילוי קמטים?
השאלה כמה זמן מחזיק מילוי קמטים תלויה בהרבה מאוד גורמים אישיים ואינדיבידואליים, ולכן התוצאות משתנות בין אדם לאדם. אנשים שיש להם קצב חילוף חומרים גבוה בגוף, יוציאו מהר יותר את חומרי המילוי של הקמטים ולכן התהליך יחזיק פחות זמן מאשר אנשים עם קצב חומרים איטי יותר. את ההערכה הזאת יכול לבצע רק רופא מטפל בעל ניסיון וותק של עבודה עם מטופלים וחומרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל