צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/01/2012

|

13:09

seperator

נוטים לשייך את הגיל השלישי לגילאי 55 ועד 75, ויכול להיות שהמושג מתייחס לתקופה הממוצעת שבה נוהגים להעמיד צאצאים – ילדי הילדים. בתקופה זו של החיים בהשוואה לדורות הקודמים לפנינו לפני מספר מאות שנים, עדיין נושאים עיניים קדימה לעומת הגיל הרביעי והחמישי, ותחזוקת הגוף חשובה מאין כמוה, משום שעדיין מדובר בממוצע על תקופה שרק עברה את קו מחצית החיים בהתאם ליכולות הטכנולוגיות של היום. זו הסיבה שרבים מבני הגיל השלישי פונים לקליניקות לניתוחים פלסטיים בדרישה לעשות תיקון קוסמטי כזה או אחר.

למעשה, ואולי דווקא משום שמגיעים כבר לגיל זה, מרגישים שלא מימשו הכול בחיים

למעשה, ואולי דווקא משום שמגיעים כבר לגיל זה, מרגישים שלא מימשו הכול בחיים


אילו ניתוחים נהוגים בקרב בני הגיל השלישי?

למעשה – ואולי דווקא משום שמגיעים כבר לגיל זה, מרגישים שלא מימשו הכול בחיים, אולי ישנה הזדמנות כלכלית לעשות את השינוי או שמתגבש לו רצון להשאר במראה המושך והחיוני ואפילו לטעום מהדברים החדשים. ישנו ניתוח אף, ניתוח שאיבת שומן, ניתוחי צניחת עפעפיים, וגם הגדלת חזה בגיל השלישי. למרות שהגוף הולך ומצטמק – אפשר לטפל גם בזה.
בגיל השלישי, מדובר למעשה על אותם הסיכונים שמתוארים גם לבני הגילאים הצעירים יותר

בגיל השלישי, מדובר למעשה על אותם הסיכונים שמתוארים גם לבני הגילאים הצעירים יותר


"לדלג" על השפעות הגיל

ישנם דברים שלא ניתן לשנות בגוף, וזה למשל הופעת הקמטים, קילופי עור עדינים והידללות העור משומן, נוצרים קמטי הבעה, עפעפיים נפולות ואולי גם שקיות תחת העיניים. האמנם? לטיפולי בוטוקס למשל ישנן תשובות רבות: ניתן להפחית עימן תופעות הזעה ולא רק קמטים. בנוסף ישנם טיפולים ללא ניתוח – כלומר לא חודרניים שבאמצעותם מעצבים מחדש את צורת הפנים.

מה הסיכונים האפשריים?
בגיל השלישי, מדובר למעשה על אותם הסיכונים שמתוארים גם לבני הגילאים הצעירים יותר – בין אם מדובר במנותחות או במנותחים - גברים, אולם לגבי כל ניתוח ישנה תשובה שונה על פניו. על כל בעיה שעלולה לצוץ – הרופא המנתח אמור ליידע אתכם בהתאם לבדיקות המקדימות בנוהל שעליו לבצע.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל