צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/01/2012

|

12:51

seperator

תאי השומן בגוף אינם מתרבים לאחר גיל 9 , אלא מתרחבים ומתמלאים בשומן. הדרכים לפרק את השומנים רבות – ישנה פעילות ספורטיבית שמגבירה את חילוף החומרים בתאי הגוף ואת סילוק הרעלים שפורקו, ישנן דרכים פולשניות להמסת שומן ולשאיבתו מן הגוף וישנן דרכים לא פולשניות להמסת השומן ולסילוקו מן הגוף, כמו למשל בהמסת שומן ללא ניתוח פלסטי. ישנה טכניקה חדשה להמסת שומן אשר אחראית לאחוזי הצלחה רבים וגבוהים בקרב המטופלים, אשר מטפלת באמצעות פחמן דו חמצני. מדובר בשיטה מוכחת ופשוטה למדי אשר תשפר באופן מכריע את המראה החיצוני של הגוף.

יש לא מעט שיטות להעלמת צלוליט

יש לא מעט שיטות להעלמת צלוליט


איך השיטה להעלמת צלוליט באמצעות פד"ח עובדת?

יש לא מעט שיטות להעלמת צלוליט ובהן הפד"ח אשר מסייע לכך בשתי צורות: היתרון שבו שכשהוא מוזרק, הוא מרחיב את כלי הדם שנמצאים באזור ההזרקה, והצורה השניה היא שהוא ממיס בקלות תאי שומן וגם רקמות שומן. כך – הדם זורם באופן חופשי לאזורי התאים השומניים. התרחבות כלי הדם תגביר זרימת חמצן, וזו אחראית לסילוק נוזלים בינות לתאי השומן.
הטיפול עשוי להחזיק כמה שנים, כל עוד המטופל שומר על התוצאות

הטיפול עשוי להחזיק כמה שנים, כל עוד המטופל שומר על התוצאות


מהו הטיפול המשלים הנדרש לאחר התהליך?

בטיפולים שבהם מסירים תאי שומן ומסירים מן הגוף היקפים רבים, נדרש לעתים טיפול של מתיחת העור על פני האיבר כמו לדוגמה מתיחת בטן. היות וממילא טווח המפגשים לטיפול באמצעות פחמן דו חמצני יכול להתפרש על פני 10-20 מפגשים, מדובר בתהליך ארוך אשר לעתים רק בסופו רואים אם נדרש טיפול אסתטי נוסף או לא.

כמה מילים על טיפול בפד"ח
רבים ירתעו לשמע החומר המוכנס לדם לצורך הטיפול, אולם המציאות היא שהפחמן הדו חמצני נמצא ממילא בכמויות מסוימות בזרם הדם ונפלט החוצה באמצעות מערכות הגוף, לכן לא אמורות להיות תופעות לוואי במידה וזה מתבצע אצל רופא מוסמך ואחראי.הטיפול עשוי להחזיק כמה שנים, כל עוד המטופל שומר על התוצאות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל