צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/01/2012

|

12:42

seperator

בגופו של אדם באשר יהיה מבנה גופו ומימדיו, מצויה אותה כמות של תאי שומן כפי שהתפתחו אצלו עד לגיל 9. במידה והוא הולך ומשמין לאחר גיל זה, אין זה אומר שגדלים בגופו ומתרבים תאי שומן נוספים, אלא שתאי השומן מכילים חומרים רבים – והם מתרחבים. כדי לטפל בתאים אלו שהופכים להיות בני הלוויה הקבועים בגופו של אדם, אפשר לנקוט במספר שיטות אשר בעיקר יעלו את רמת חילוף החומרים או יביאו לרמה שלילית של אנרגיה שנמצאת בגוף בסופו של יום, כלומר – פחות אנרגיה או קלוריות שנכנסות לגוף לעומת יותר אנרגיה שנפלטת מן הגוף.

בהליך זה מחממים את השומן באמצעות גלי רדיו, קרני אולטרא סאונד

בהליך זה מחממים את השומן באמצעות גלי רדיו, קרני אולטרא סאונד


טיפולי אסתטיקה להפחתת שומן

ישנן שיטות פולשניות ולא פולשניות לטיפול בצלוליט-המסת שומן או ניתוחים פלסטיים. למשל. לאחר שמושקע במטופל תהליך שלם שבו הוא מגיע לקליניקה כדי להמיס את השומנים, עדיין ישנה סכנה שיעלה אותם בחזרה, לכן תוצאות הטיפול תלויות למעשה באופן שבו תשמרנה התוצאות – ולא מדובר פה על קצב חילוף חומרים (אפשר לעבוד על כך במקביל).
בגופו של אדם באשר יהיה מבנה גופו ומימדיו, מצויה אותה כמות של תאי שומן כפי שהתפתחו אצלו עד לגיל 9

בגופו של אדם באשר יהיה מבנה גופו ומימדיו, מצויה אותה כמות של תאי שומן כפי שהתפתחו אצלו עד לגיל 9


שיטות פולשניות להמסת שומן

ישנן שיטות פולשניות להמסת שומן, כמו למשל שאיבת שומן מהבטן והליכים קוסמטיים אחרים. התהליך מתחיל בהכנסת מחט דקיקה מבעד שכבות העור והפעלת תהליך פירוק מכאני של השומן. השומן שנמס אמור לצאת מהגוף בדרך מסוימת, וכאן נכנסת לפעולה גם שאיבת השומן מהגוף בנקודות הרצויות, עד לרמה שבה הגוף יכול להשלים את התהליך בכוחות עצמו.

שיטות לא פולשניות לסילוק שומן מהגוף
בהליך זה מחממים את השומן באמצעות גלי רדיו, קרני אולטרא סאונד. המכשיר נמצא מספר מילימטרים מהמטרה, וממיס את השומן. מדובר על פעולה עדינה למדי שתתאים להזדמנויות שבהן הגוף יכול לטפל בשומן המומס ולסלק אותו החוצה תוך חילוף חומרים יעיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל