צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/01/2012

|

16:28

seperator

טיפולי אסתטיקה הם שטח שלא רק הנשים חולשות עליו, אלא גם גברים רבים שנזקקים לשינוי חיצוני מטעמים אסתטיים וגם רפואיים. לכל אחד ואחת ישנו הדימוי העצמי שלהם לגבי עצמם, אולם בדרך כלל השאיפה תהיה לשפר את המראה הטבעי, בין אם ישנם איברים שאינם שווים או סימטריים ביניהם, רצון להיראות מעט יותר צעיר במניעת קמטים, לטפל בשיניים בולטות או שאינן מסודרות וגם לשמור על בריאותן, לתקן את הראיה ולהפוך אותה לבלתי תלויה בעזרי ראיה ועוד. הטיפולים לשיפור האסתטיקה מאפשרים לאותם אנשים לא רק לשפר את הדימוי העצמי אלא גם לשפר את הביצועים בשטח הרומנטי, ואפילו בקבלה לעבודה ועוד.

טיפולי אסתטיקה הם שטח שלא רק הנשים חולשות עליו, אלא גם גברים רבים

טיפולי אסתטיקה הם שטח שלא רק הנשים חולשות עליו, אלא גם גברים רבים


פתרונות אסתטיקה בניתוחים פלסטיים

הניתוח הפלסטי מעניק פתרונות אסתטיקה כפי שלא ניתן לעשות בדרך אחרת, או שהגנים לא נתנו. הדרך שבה עושים ניתוח פלסטי משתנה בכל סוג של ניתוח, ויש להתייעץ עם הרופא המנתח כדי להבין במה הניתוח כרוך מבחינת הכנות או זמן החלמה לאחריו. הרופא שיעשה את הניתוח ידמה את האזור באופן ממוחשב ויציע פתרונות אפשריים שונים לבעיה – עד שבוחרים את הפתרון ביחד.
יש לא מעט תמרונים שאפשר לעשות בחזה של גבר או אישה

יש לא מעט תמרונים שאפשר לעשות בחזה של גבר או אישה


הסרת משקפיים בלייזר – הליך בטוח מאי פעם

למרות שמדובר בהליך שאינו הפיך – ניסור הקרנית של העין על מנת לשפר את הראיה, מדובר בניתוח עם המכשור החדיש ביותר. ישנם סיבוכים נדירים אמנם שיש להתכונן גם אליהם, וזאת על פי בדיקה מקיפה אצל רופא העיניים שרואה אם משטח העין והקרנית מתאימים לניתוח.

תיקוני חזה למיניהם
יש לא מעט תמרונים שאפשר לעשות בחזה של גבר או אישה: להקטין אותו (נפוץ בגברים שרוצים לקבל "מראה מהודק" ושרירי), להגדיל אותו, לתקן ניתוח שלא צלח, להפוך אותו לסימטרי, להרים אותו משום שהיה נפול. לכל אחד מאלו ישנם שלבים שונים והכנות שיש לשאול את הרופא המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל