צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/01/2012

|

16:10

seperator

ישראל היא חקיינית התרבות המערבית – במיוחד זו של ארצות הברית. נדמה לעתים, שמפעלי מזון ומשקאות עושים יד אחת עם מכוני הכושר שצומחים גם הם חדשות לבקרים, כדי לזרז את המתאמנים והמתעמלים למיניהם לבוא ולשמור על הבריאות, משום שהפכנו לצופים אדוקים בתוכניות אוכל, אוכלים מול הטלויזיה ובקושי קמים לנשום (ואחר כך מתלוננים לא רק על השומנים שנוספו ועל אופן חילוף החומרים בגוף, אלא גם על עייפות מרובה). תאי השומן שבגוף אינם מתרבים מאידך; הם רק הולכים וגדלים, ואצל חלק מהאנשים מדובר על מאגרי שומן שאינם מתרוקנים בקלות גם לאחר תוכנית הרזיה.

יש להמסת שומן ושיטותיה היתרונות שלה היות ומדובר בתהליך שאינו חודרני

יש להמסת שומן ושיטותיה היתרונות שלה היות ומדובר בתהליך שאינו חודרני


הפרעה אסתטית או בריאותית?

אין זה משנה מה זה יותר – הפרעה אסתטית או בריאותית, ויכול להיות שזו קשורה בזו, אולם מה שבטוח – השמנה מגבירה את הסיכוי ללקות במחלות שונות שקשורות ללחץ דם, לכמויות סוכר בגוף, למחלות לב, לפטריות שונות להתפתח, לבעיות יציבה. אצל רבים שלא הצליחו להתגבר בתוך זמן על בעיית ההשמנה, הפתרון המסתמן הינו ניתוח להרזיה.
 זו משתמשים בגלי רדיו או בקרני לייזר אשר מחממים את השומן וממיסים אותו

זו משתמשים בגלי רדיו או בקרני לייזר אשר מחממים את השומן וממיסים אותו


היום אפשר להמיס שומן במקום לנתח

אם עד לא מזמן הפתרון המהיר היה לפנות לשטח ניתוחים פלסטיים שבהם מבצעים חתכים על פני העור כדי להוציא את השומנים, הרי שהיום משתמשים בשיטה להמסת שומן אשר מאושרת על פי המנהל האמריקני לתרופות ולמזון. בשיטה זו משתמשים בגלי רדיו או בקרני לייזר אשר מחממים את השומן וממיסים אותו.

איך השיטה פועלת?
יש להמסת שומן ושיטותיה היתרונות שלה היות ומדובר בתהליך שאינו חודרני, שנמשך עד לשלושת רבעי השעה; בזמן ההליך, הרופא הכירורג יבצע זאת תחת הרדמה מקומית של האזור, ואילו המכשיר יבצע בו זמנית פירוק והמסת שומן, מיצוק העור תוך מתיחתו וסגירת כלי הדם עם סיום התהליך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל