צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

02:55

seperator

העור הוא רקמה חיה וניזונה באופן שוטף מרכיבים שנמצאים במזון, באוויר, ובכל חומר שבא איתו במגע. לכן, לעולם העור נמצא במצב תמידי של יחסי גומלין עם הסביבה תוך ניצול התכונות הגנטיות - בעצם, כמו שאר אברי הגוף. ראשית הליך הזדקנות העור מחיל למעשה מרגע שהעור "נולד" ויוצא לאוויר העולם, וצובר תאוצה בגיל בגרות. השנים מעידות על תופעות אופייניות כמו הופעת מחלות גיל הבגרות או הופעתם של קמטים, וישנם טיפולים מיוחדים המיועדים לטפל בכל תופעה בו, ישנה חשיבות לכך היות וטיפוח הפנים חשוב ביותר למראה החיצוני ולדימוי העצמי.

מהו תפקידו של העור?
העור הוא כמו מסננת היוצרת חיץ בין פנים הגוף לבין החוץ, והוא מסוגל לעמוד בפנים סוגי תופעות וגורמים שיכולים לחדור אל פנים גוף דרכו או לצאת החוצה ממנו, כמו למשל גורמים זיהומיים, קרינת השמש, נוזלים - הנספגים בגוף -דוגמת לחות ושמן, או היוצאים ממנו - זיעה, העור מסייע לווסת את טמפרטורת הגוף. באופן כללי, העור יהיה זה שיתמודד ראשון עם התופעות הללו, וכולן עלולות להשפיע על מראהו ולהעלות בו גם קמטים ונקודות חן.

האפשרות לעכב את הזדקנות העור
היום ישנו עיסוק רב בעיכוב תהליכי ההזדקנות והארכת תוחלת ואיכות החיים. בין כל אלו, אפשר למצוא נוסחאות שונות לשמירה יומיומיים ונקודתית על העור לאורך זמן רב יותר, משום שקל יותר למנוע מאשר להלחם בתופעה. יש תכשירים קוסמטיים למריחה על בסיס יום - יומי, ישנו סבון ותכשירי פילינג טבעי לפנים שמציעים עור זוהר למשך תקופת זמן ארוכה יותר ועוד.

אילו ניתוחים פלסטיים למניעת הזדקנות העור קיימים?
הניתוחים הפלסטיים מטפלים בעיקר בתופעות שקרו לאחר הזדקנותו של העור, כמו למשל קמטים; ישנו ניתוח למילוי קמטים, ש"מחליק" את הקמטים או לפחות מביא אותם לכדי רמה מינימלית, מה שמקנה מראה צעיר יותר. ישנו גם טיפול בבוטוקס, שמנטרל באופן נקודתי את הקמטים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל