צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/01/2012

|

12:27

seperator

הניתוח מתאים בעיקר עבור אנשים שסבלו בעבר מהשמנת יתר והורידו משקל רב וזקוקים לניתוח לשינוי מראה הזרועות. הניתוח כמובן מתאים גם עבור אנשים שבאופן גנטי קיבלו עור ידיים רפוי ודליל. באמצעות הניתוח הפלסטי אנשים אלו יכולים לקבל עור ידיים מתוח ואסטטי.

באמצעות הניתוח הפלסטי אנשים אלו יכולים לקבל עור ידיים מתוח ואסטטי

באמצעות הניתוח הפלסטי אנשים אלו יכולים לקבל עור ידיים מתוח ואסטטי


כיצד מתבצע הניתוח ?

הניתוח נופל תחת קטגוריית ניתוחים פלסטיים לכל דבר, הוא מתבצע תחת הרדמה מלאה על ידי רופא מרדים בבית חולים. הניתוח עצמו מתבצע על ידי מנתח פלסטי מומחה. את הניתוח ניתן לעבור החל מגיל ההתבגרות והוא מתאים גם לגברים וגם לנשים. לפני הניתוח הרופא מסמן את האזור אותו ניתן וצריך להסיר, הוא מסיר אותם באמצעות סכין מנתחים ומבצע מתיחה פיזית ועיצוב מחדש. תוך כדי הניתוח מתגלה לעיתים שיש גם עודפי שומן במהלך הניתוח ניתן לשלב גם את הניתוח להסרת השומן.
תוך כדי הניתוח מתגלה לעיתים שיש גם עודפי שומן במהלך הניתוח ניתן לשלב גם את הניתוח להסרת השומן

תוך כדי הניתוח מתגלה לעיתים שיש גם עודפי שומן במהלך הניתוח ניתן לשלב גם את הניתוח להסרת השומן


מה קורה לאחר הניתוח ?

כמו בכל ניתוח כירורגי נדרשת תקופת החלמה לאחר הניתוח בה הזרועות מחלימות מההתערבות הכירורגית ותופעות הלוואי שצצו. הרבה פעמים בעקבות הניתוח נותרים שטפי דם, בצקות שונות וכאבים בעיקר באזור התפרים. יש מנותחים שמדווחים על קושי להזיז את הזרועות בימים שלאחר הניתוח. במקרה של כאבים יש ליטול משככי כאבים בתקופת ההחלמה. במידה והכאבים ממשיכים יש לגשת לרופא ולבדוק מדוע. החלמה מלאה מתרחשת מספר שבועות לאחר הניתוח.

כיצד לבחור מנתח ?
כפי שהוזכר הניתוח מתבצע בבית חולים על ידי מנתחים פלסטים מומחים. יש להיוועץ במספר רופאים לפני הניתוח על מנת לקבל מידע אודות הניתוח, השלכותיו, זמן ההחלמה ותופעות לוואי אפשריות. יש לשאול את רופא המשפחה וחברים אודות המלצות שלהם על מנתח ובית חולים בו כדאי לבצע את הניתוח. חשוב לזכור שבמקרים של ניתוח עדיף לשלם ביוקר על מנת לקבל טיפול הולם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל