צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/01/2012

|

11:59

seperator

על מנת לקבוע מידת צלוליט בגוף, לא מספיק אבחון סובייקטיבי או לפי העין. מדובר ברכיב גופני שניתן למדידה. הצלוליט – להבדיל מהמושג "צלוליטיס" שמציין דלקת של רקמות חיבור – הוא ריבוי של תאי שומן שהצטברו במקום תת עורי אחד. התופעה יכולה לתקוף הן נשים והן גברים, והיא שכיחה יותר במבוגרים. אצל הנשים – ניתן לדבר על היקף תופעה של כ-90% כאזורים "אסטרטגיים" שונים בגוף – כמו למשל ישבן, מותניים, בטן ואגן ואפילו הזרועות והפנים. ישנה קרבה של מאגרי תאי השומן הללו אל פני העור, ולכן המראה שנוצר הוא תפוח ולא אסתטי.

היום ניתן להזריק חומרים שונים אל תחת פני העור על מנת להמיס את תאי השומן

היום ניתן להזריק חומרים שונים אל תחת פני העור על מנת להמיס את תאי השומן


הסבר לגבי צלוליט

הצלוליט – או יותר נכון תאי השומן ממוקמים בשתי השכבות הפנימיות יותר של העור – הדרמיס וההיפודרמיס. הוא נראה לעין בצורת גבשושיות שיש בהן שומן ונוזלים- אום תאים לכדו את הנוזלים ואת הרעלים בתא אשר מערכת הלימפה וסרקולציית הדם לא סילקו מהם, לכן הצלוליט אינו מתפרק ללא סיוע של טיפולי אסתטיקה רפואית, קצב חילוף החומרים האיטי גורם לצלוליט להצטבר.
ישבן לאחר טיפול בצלוליט

ישבן לאחר טיפול בצלוליט


איך לטפל בצלוליטיס?

הטיפול בצלוליטיס יכול להתחלק למספר אפשרויות בחירה. יש מי שבוחר בדרך של עיסוי לימפטי – שמשמש גם כעיסוי להפחתת צלוליט, אשר תורם לא רק לחילוף החומרים אלא גם לשיפור מראה העור. העיסוי יעודד את חילוף החומרים ואת סילוק הרעלים מתאי השומן ואת התחדשות הרקמה. אלו יכולים לבוא כטיפול משלים לטיפולים נוספים אחרים, כמו למשל טיפולי אולטרא סאונד, לייזר או גלי רדיו.

מה זה שאיבת שומן או המסת שומן?
היום ניתן להזריק חומרים שונים אל תחת פני העור על מנת להמיס את תאי השומן. לאחר שהוא הומס בגוף, ניתן לשאוב אותו מן הגוף באמצעות שאיבה שטחית מאזורים ספציפיים. חשוב לבצע המסת שומן באופן שווה ומחושב, כך שלא תתגבשנה גבשושיות מיותרות או שקעים לא נחוצים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל