צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/01/2012

|

14:29

seperator

מה לא נאמר על קמטים? ישנן תרופות סבתא רבות שעוברות מדור לדור ומנסות לעצור את מה שהטבע מעניק באמצעות חומרים טבעיים גם-כן. בתהליך האנטיאייג'ינג או הצערת העור אם תרצו, ישנן שיטות שצריך סבלנות רבה בעבורן או פשוט להתחיל להשקיע בעור כבר מדיל צעיר, אם ישנה המודעות. מעל לגיל שלושים אפשר להתחיל לצפות כבר לקמט הראשון, אלא אם משתמשים באותם עזרים קוסמטיים או בפתרונות אסתטיים אחרים, כמו למשל ניתוחים פלסטיים בקליניקות נבחרות – למי שלא הצליח לפעול למניעת קמטים, או שיש לו קמטים בדרגות שונות.

ניתן להיפטר מהקמטים

ניתן להיפטר מהקמטים


ישנם קמטים דינאמיים וקמטים יציבים

קמטי העור נחלקים לשני סוגים עיקריים: אלו הפעילים אשר משתנים עם הבעות הפנים השונות – כאשר בוכים, צוחקים, זועפים, מתפלאים - שרירי הפנים אחראים להפעלתם. הקבוצה השניה – הקמטים היציבים שנוצרים בעקבות השינוי במרקם העור – כשהוא הופך לפחות אלסטי וכן לפחות שומני, הרי שהוא הופך דק יותר, אינו מתכווץ חזרה למקומו ובאזור השפתיים, הסנטר והאף נוצרים הקמטים הראשונים שאינם משתנים.
מעל גיל שלושים אפשר לצפות לקמט הראשון

מעל גיל שלושים אפשר לצפות לקמט הראשון


צורת הטיפול בפילינג

טיפולי פילינג עמוק יכול להתאים במספר אפשרויות, לפי אפשרויות הטיפול בפילינג שונה, שכל אחד מסוגי הפילינג יכול לתרום באופן שונה לקמטי הפנים: פילינג לייזר, פילינג קמטים (שומן, חומצה, בוטוקס או קולגן) או פילינג כימי – קילוף, בינוני או עמוק. אותו מנתח ייעץ לגבי אופן הטיפול שיכול להתאים למטופלת עקב מצב עור הפנים.

טיפול בקמטים יציבים ופעילים
קמטים פעילים יטופלו תוך הזרקת חומרי מילוי ללא צורך בהרדמה משום שההזרקה לא נעשית בניתוח (אלא עם חומר מאלחש שנמרח על המקום). חשוב לזכור כי האפקט מתחיל להשפיע רק לאחר מספר ימים. קמטים יציבים יזכו לטיפול באמצעות חומרים מבוססי חומצה היאלורונית, וגם טיפול זה נעשה ללא הרדמה אלא באלחוש המקום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל