צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/01/2012

|

09:45

seperator

אז מה בדיוק המשמעות של פטרת בציפורניים אצל ילדים? ראשית יש להבין כי פטרת בציפורניים היא מחלה אשר נפוצה יותר בקרב מבוגרים מאשר ילדים. האזור שצובר הכי הרבה לכלוך אצל ילדים הוא אזור הציפורניים שכן הם רצים כל היום, משתוללים, נופלים, אוכלים מהרצפה וכו', ובנוסף על כך הם נמצאים כל היום בסביבת ילדים אחרים כך שהסיכוי שלהם לתפוס מחלות הוא גבוה.

פטרת יכולה להיגרם גם מאכילה לא נכונה

פטרת יכולה להיגרם גם מאכילה לא נכונה


טיפול מונע

על מנת להפחית את סיכוייהם של ילדיכם להידבק בפטרת ציפורניים, עליכם לדאוג להגיינה הכללית של ילדיכם ושל רגליהם בפרט. דאגו לקצץ את ציפורני ילדיכם בצורה תקופתית (דאגו שהם יהיו קצרות), רחצו אותן לעיתים קרובות עם מים וסבון (מומלץ להשתמש בסבון אנטיבקטריאלי) ודאגו לעשות את הכול על בסיס יומי קבוע.
פנו מיד לייעוץ רפואי עם גילוי הפטרת

פנו מיד לייעוץ רפואי עם גילוי הפטרת


תסמינים

ציפורן שבורה, מתפוררת או בלויה, גוון ציפורניים צהובות, ירוקות או שחורות, ציפורניים בעלי צורה מעוותת או בעלי צורה שטוחה, כאבי באזור הציפורניים (שימו לב שזה לא נגרם מציפורן חודרנית). שימו לב היטב לתקופות אשר בהן יש פצע באזור הציפורניים, כי ילדים כאמור, אוהבים להשתולל, ואין זה מן הנמנע שיום אחד יפצעו שם. פצע פתוח יכול להוביל לזיהום של פטרת בציפורן.

פטרת גם ממזון
פטרת בציפורניים יכולה להיגרם גם מאכילה לא נכונה. מחקרים מראים כי הגרום השכיח ביותר לפטרת כיום בקרב ילדים הוא שמרים, אולם, פרט לשמרים שימו לב שילדכם אוכלים כראוי, שכן קיים קשר ישיר בין תזונה נכונה למערכת החיסון להופעה של חיידקים. אם תקפידו על תזונה נכונה של ילדכם תוכלו למנוע הופעה של פטרת בציפורניים אצלם. אם למרות הכול עדיין אתם מגלים פטרת בציפורניים, בעידן של אסתטיקה רפואית עליכם לפנות מיד לייעוץ על מנת שתוכלו לקבל הפנייה לגבי מהלכים וטיפולים עתידיים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל