צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/01/2012

|

17:48

seperator

משנת 1960 שבה התגלתה קרן הלייזר על ידי מר תיאודור מימן, הטכנולוגיה משמשת להליכים רבים מאוד, ביניהם גם בשטח תעשיית האסתטיקה רפואית. הלייזר שמסייע גם בתחום הסרת שיער, הוא עוד אחד מהפתרונות לניתוח ללא כאבים וטיפול יעיל בפטרת הציפורניים. פיתוח של מוצר שמסייע לטיפול בבעיה כה נפוצה באוכלוסיה גורם להקלה מסוימת; מדובר במכשיר שיש לו רמת דיוק גבוהה, ובכך הוא תורם לרמת הטיפול הגבוהה ברפואה המודרנית. במקום להשתמש בשיטות ארוכות טווח לשינוי הרגלים או להשתמש בטיפולים חודרניים, הטיפול באמצעותו הוא פשוט יחסית.

לטיפול יתרונות אפקטיביים

לטיפול יתרונות אפקטיביים


הטיפול שהיה בציפורן פטרייתית
הציפורן הפטרייתית מקבלת תסמינים שונים מהמראה הרגיל: הצבע הופך לצהוב או לשחור, לעתים זה מלווה בתסמינים של ציפורן חודרנית כך שהציפורן מתחילה להתעבות ולקבל מראה קשתי בולט ובלתי סימטרי.בעבר, היו שיטות להמסת הציפורן על ידי מריחת תכשירים שונים לפני השינה להמסת הציפורן והשחזתה עד לרמת השכבה הדקה הבסיסית. לפטרייה ניתנה במקביל תרופה למריחה על העור ואפשר גם להשתמש בלק חיצוני.
סוף סוף ניתן לישון בשקט בלילה

סוף סוף ניתן לישון בשקט בלילה


סוגי טיפולים נוספים בציפורן
ישנם שלושה טיפולים שונים להשמדת הפטריות בציפורניים לבד מטיפולי לייזר: ישנו טיפול חיצוני – לקים, משחות וטיפות, ישנו טיפול מערכתי על ידי תזונה וכדורים המסיסים בזרם הדם – יש נשים אשר משנות את המרשם לגלולות אצל הרופא, טיפולי שעוסקים בהמסה או בעקירת הציפורן.

טיפולי פטרת ציפורניים באמצעות לייזר
אין כאן עניין של ממש בטיפולי פדיקור רפואי, הטיפול אמור להיות עקבי ולא חד פעמי, אלא אם עושים סדרת טיפולי לייזר. קרן הלייזר חודרת את גוף הציפורן ומשמידה את המושבות של הפטריה עד לרמה אפסית. מכיון שיש לטיפול זה יתרונות אפקטיביים כמו פתרון בטווח זמן קצר ובאופן ממוקד ויעיל יותר ממשחות, התחום צובר תאוצה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל