צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/01/2012

|

17:37

seperator

תחום האסתטיקה הרפואית בארץ הוא מהמפותחים ביותר בעולם, כי כידוע, תחום הרפואה בארץ נחשב לטובים בעולם. ניתוחים פלסטיים וטיפולי אסתטיקה בארץ נעשים עם אחוזי הצלחה גבוהים מאשר הממוצע העולמי. חלק מההצלחה נעוצה באופי הישראלי – להראות לכולם שאנחנו יותר טובים מהם וגם לעצמנו.

הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר


הסרת שיער בלייזר
תחום אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום הסרת שיער בלייזר. תחום הסרת בעזרת לייזר התקדם רבות בשנים האחרונות והוא מציע פתרון קל ומהיר להסרת שיער באופן תמידי ללא כאב. היופי הוא שניתן לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון (דווח כי עד 20% מהשיער מוסר לצמיתות רק מהטיפול הראשוני) ולאחר שמסיימים את סדרת הטיפולים, לא צריכים יותר לחזור על תהליך הורדת השיער.
המסת שומן בלייזר

המסת שומן בלייזר


הסרת משקפיים בלייזר
המצאת המשקפיים הייתה אחת מההמצאות החשובות ביותר של האדם. בעזרת המשקפיים נפתרו בעיות הראיה של מאות אלפי אנשים ברחבי העולם שאפשרו להם לחיות חיים תקינים ובריאים. אולם בשנים האחרונות התפתח טיפול חדש והוא הסרת משקפיים בלייזר. לא עוד תצטרכו להסתובב עם משקפיים בעת קריאה או נהיגה, כעת תוכלו לראות בצורה מושלמת לאחר שתעברו טיפול של כ-5 דקות לעין!

המסת שומן בלייזר
לרובנו יש עודפי שומן – בו נודה בכך, אל לא לכולנו יש את הזמן להשקיע בפעילות גופנית על מנת להוריד את אותם עודפי שומן. בעבר הדרך היחידה לשאיבת שומן בטן הייתה באמצעות ניתוח פולשני שגם השאיר צלקת, אולם כיום, בתחום האסתטיקה הרפואית, מציעים לנו טיפולים מתקדמים להמסת השומן העודף ללא כל כאב, בזריזות וביעילות ובצורה לא פולשנית ללא צלקות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל