צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/01/2012

|

17:21

seperator

אופנת הקעקועים בימינו תופסת תאוצה, זוהי דרך נהדרת להביע את עצמו בפני אחרים, אולם, רבים עושים זאת כשהם צעירים או בשעה שמחשבתם אינה צלולה, דבר המוביל לכך ששנים אחר כך, אותם אנשים ירצו להסיר את הקעקוע שעשו מסיבה זו או אחרת (חתונה, חזרה בתשובה, עבודה חדשה, הזדקנות ועוד). בעבר לא היה ניתן להסיר את הקעקוע, אולם כיום, קיימות מספר שיטות שבעזרתן ניתן להסיר את הקעקוע.

ניתן להסיר קעקועים מכל מקום

ניתן להסיר קעקועים מכל מקום


הסרת קעקועים
בימינו, תקופת הרפואה האסתטית, קיימות מגוון שיטות ומגוון מחירים על מנת לבצע ניתוח כלשהו – גם הסרת קעקועים. בחיי היום יום, אנו בוחרים מוצרים רבים לפי מחירם: מוצר זול יותר יראה אטרקטיבי יותר בעיניי הרוב, אולם יש דברים בחיים אשר בהם אסור להתקמצן, ואחד מאותם הדברים הם טיפולי אסתטיקה בכלל והסרת קעקועים בפרט.
הגודל והצבע קובעים עד איכות ההסרה ואופן השיטה

הגודל והצבע קובעים עד איכות ההסרה ואופן השיטה


לא הכול כסף
כידוע, הסרת קעקועים יכולה להשאיר בסופה צלקת, עקב כך, חשוב לבחור במקום המקצועי ביותר לביצוע התהליך, ואסור בתכלית האיסור להסתכל על העניין הכספי כאן. הסרת קעקועים הוא ניתוח לכל דבר, ועל כן יש לפנות למומחים על מנת לקבל ייעוץ והכוונה וכן מחיר. חשוב לבצע סקר שוק גם בנושא זה, אולם סקר השוק לא יהיה על המחיר, כי אם על איכות הרופאים והמרפאה.

השיטות להסרת קעקועים
כאמור, להסרת קעקועים יש מספר שיטות והן: הסרה בעזרת שימוש בלייזר, הסרה באמצעות שיוף והסרה בעזרת התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול וכן בחירה של השיטה יהיו תלויות בגודל הקעקוע, צבע העור, צבע הקעקוע, משך שהותו על העור ועוד. תהליך הסרת קעקועים הוא תהליך אשר משכו תלוי בשיטה בה משתמשים ותוצאותיו אינן בטוחות - יש לקחת בחשבון שלא תמיד תקבלו 100% הצלחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל