צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/01/2012

|

16:55

seperator

כמעט בכל מקום בוא אנו מסתובבים נראה את אותם אלו אשר נראים כמיליון דולר, אותם אלו אשר אנו סבורים כי אין להם בעיות בחיים כלל וכלל, אולם, אם באמת היינו טורחים לבדוק בעצמו ולשאול כל אדם כזה אשר היינו פוגשים, היינו מגלים במהרה כיצד לכל אחד מהם יש בעיה עם מראהו הפיזי, כגון: חזה שטוח, כתמי עור, משקפיים וכדומה. ובכל זאת, לא משנה כמה ננסה, לא נוכל לשכנע אדם שהוא נראה נהדר.

השינוי יורגש מיד

השינוי יורגש מיד


לא חיים ומוות
כיום, בעידן האסתטיקה הרפואית, ישנם פתרונות נוחים מאוד לבעיית המראה העצמי. אחד מאותם פתרונות הוא שאיבת שומן בכלל ושאיבת שומן מהבטן בפרט. אין זה יותר עניין של חיים ומוות אלא רק עניין כספי. כיום, אם אינכם אוהבים את מראכם החיצוני, בין אם זה אף שבור, עור מדלדל, ראיה לא תקינה או כל דבר בעצם, תוכלו לשנות זאת במהירות ובבטיחות. זכרו, שיפור הביטחון העצמי שלכם ישפר את שאר ההיבטים בחייכם.
רצוי למדוד לפני ואחרי

רצוי למדוד לפני ואחרי


הרופא המומחה
ברגע שהחלטתם מה מפריע לכם (וזה יכול להיות יותר מדבר אחד), כל שעליכם לעשות זה ללכת לרופא מומחה להתייעצות. הרופא יפרוש בפניכם את אפשרויות הטיפול על מנת להשיג את המראה הרצוי, למרות שחשוב לציין שלא כל בעיה ניתן לתקן בצורה מלאה, לחלק מהבעיות יהיה ניתן להציע מזעור של הנזק בלבד. ובכל אופן, מה שהכי חשוב לזכור זה האם הניתוח, בין אם זה לתיקון מלא לבין אם זה למזעור הנזק, ישפר את התדמית העצמית שלנו.

ביצוע בדיקת רקע
בכל אופן, תצטרכו לוודאות שאתם בידיים של רופא מוסמך. עשו זאת על ידי בדיקת הניסיון של הרופא, בקשו לראות תוצאות של טיפולים מהעבר שהרופא עשה וכמו כן שאלו שאלות על הניתוח וראו האם הרופא מדבר בצורה מקצועית או לא. מומלץ גם לבדוק את המרפאה, האם היא אסתטית ונקייה, דברו עם האחות ושאלו אותה כיצד צריך להיערך לניתוח הסרת השומן (וכל ניתוח בעצם) הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית. נסו לבוא כמה שיותר מוכנים לפני הניתוח שכן אין אתם רוצים לחזור לניתוח שני.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל