צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/12/2011

|

12:44

seperator

לפעמים האיפור מוסיף לתווי הפנים את הפרופורציות הנכונות, ולפעמים דרוש שינוי מקיף יותר ואולי אפילו קבוע, על מנת ליצור את הרושם הנכון שאנו רוצים ליצור באמצעות הכלי החשוף ביותר שלנו – מראה הפנים. נכון, במגזינים זה נראה כאילו הדוגמנים והדוגמניות נטולי דאגות באשר לכתמי עור, פיגמנטציה, פרופורציות גוף ופנים או גוון העור או השיער בהתאם, אולם האמת היא שתוכנות הריטוש עובדות שעות נוספות (ולא הדוגמנים) על מנת להגיע לכזו רמה של שלמות אסתטית תוך כדי הסרת כתמי עור מיידית.

שפתיים מושלמות

שפתיים מושלמות


גם את מראה הפנים ניתן לשנות

השפתיים הם אחד משלושת האיברים הבולטים ביותר בפנים אשר משפיעים על האופן שבו קוראים אדם. מעבר לכך, ישנה משמעות אסתטית – בשינוי מראה הפנים. לכן שינוי של השפתיים כדי להבליט אותם יכול לגרום לפיתוח הביטחון העצמי – תוך הקניית המראה האולטימטיבי שאותו רוצים להשיג, יכול להקנות הצלחה בשטח החיזורים ובכלל לשנות את מצב הרוח הכללי – ותוך כך לשפר את איכות החיים.
שפתיים מלאות

שפתיים מלאות


איזה איש מקצוע רשאי לעסוק בניפוח שפתיים?

מי שמעוניין לעשות ניתוח הגדלת שפתיים, רצוי שיתייעץ לפני כן עם רופא מומחה אחד לפחות בתחום זה. מדובר על תחום הניתוחים פלסטיים ובאופן ספציפי – הזרקות לצורך ניתוח השפתיים. בישראל זה חייב להיעשות על ידי רופא בלבד שהוסמך לעניין, בין אם הוא רופא עור או רופא כירורג לצורך העניין.

אילו סיכונים ותופעות לוואי כרוכים בניפוח שפתיים?
מדובר בתופעות לוואי מינימאליות יחסית – והן כוללות נפיחות יתר באזור השפתיים, שטפי דם קלים שחולפים לאחר ימים, אדמומיות, זיהומים ועוד. כדי להתגבר על אלו אפשר להשתמש בנוגדי כאבים. במצב שבו לא מרוצים מהתוצאות, ישנה אפשרות להחזיר את המצב לקדמותו – אך ורק על פי החומר שבו השתמשו, לדוגמה – סיליקון אינו ניתן לפירוק.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל