צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2011

|

22:16

seperator

pic

יכול להיות שניתוח האף הראשון הוא אחד הניתוחים פלסטיים העתיקים ביותר בעולם, כל עוד ניתן לשנות את צורת האף על ידי שבירתו... מצד שני ישנם דברים שהתחדשו מאז ימי קדם ועד להיום, ככל שמדובר בניתוח שיש בו אלמנט רפואי אל מול האלמנט האסתטי באזור רגיש שקרוב אל המוח. בנוסף, מדובר באיבר "אסטרטגי" בהחלט כל עוד הוא ממוקם במרכז הפנים. ישנם כיום חומרים חדשים שהובאו לאישור לשימוש בישראל ובעולם, וישנם חומרים אשר אושרו לשימוש רק בתחומי ארצות הברית. אישור החומרים ניתן על סמן ניסיון ומחקר של שנים.

אפשר לשבור את האף – אבל לא חייבים!
אם השיטה הרווחת עד לא מזמן הייתה הרדמה של המקום, פתיחת העור באמצעות חתך וטיפול בפנים האיבר, הרי שכיום ניתן לעשות ניתוחי אף ללא הליך של ניתוח – כלומר ללא חיתוך של המקום. השיטה מתבצעת על ידי הזרקת חומר שהוא דמוי קלציום (ראדייאז) (זה החומר המועדף מכל הסוגים של חומרי מילוי) כדי שהגוף לא ידחה אותו או יזמן תגובות אלרגיות אליו, ואותו מזריקים כדי להגדיל נפח אף ולעצב אותו במקום שבו יש שקעים.

לעשות את ההליך במהלך אחד
הליך חד פעמי לניתוח אף יכול לחסוך כספים, לשנות את המראה אחת ולתמיד ולא להשאיר את המנותח בשלבי הביניים המביכים. מצד שני, ישנם הרבה מנותחים שנאלצו לעשות ניתוח חוזר, משום שהתוצאה אכזבה. כדי למנוע את המצב הזה, אפשר לערוך הדמיה של התוצאה הסופית בפגישה השניה, ולוודא שעושים את הניתוח אצל רופא מנוסה, אמין ומדויק.

ניתוח שנעשה בתוך זמן קצר מאוד
כיום מספיקות גם כשלושים דקות כדי לנתח את האף, אולם זמן האיחוי ארוך יותר, ובכך אין חידושים רבים, משום שהגוף של המנותח הוא המגיב לתוצאות הניתוח ועל פי היכולת לשמור על התוצאות לאורך תקופת ההחלמה.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל