צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/11/2011

|

10:42

seperator

אף אחד מאיתנו לא נולד ללא פגמים פיזיים קטנים. ישנם כאלו שהפגמים הפיזיים שלהם מפריעים להם לנהל אורח חיים תקין. בין אם מדובר בפגם כלשהו שמגביל ופוגע בתפקוד הגופני, או בין אם מדובר בפגם אסתטי שמוביל לירידה בביטחון עצמי ולדימוי עצמי נמוך. כיום שי דרך קלה ופשוטה להתמודד עם פגמים אסתטיים וקוסמטיים במראה שלנו בדרך מהירה ולא יקרה. ניתוחים פלסטיים הם כבר מזמן לא משהו שצריך התבייש בו אז למה להמשיך לסבול ללא סיבה.

pic

בוטוקס לטיפול בקמטים
אחת ההמצאות החדשניות ביותר בתחום הרפואה הכירורגית והאסתטיקה הרפואית הוא המצאת הבוטוקס. כיום ניתן להשתמש בבוטוקס על מנת להעלים קמטים באזורים שונים בגוף, בעיקר פנים, ולהיראות הרבה יותר צעירים ואטרקטיביים בעיני עצמנו ובעיני הסביבה. כיום מדובר בהליך פשוט ומהיר, ללא תופעות לוואי רציניות, ושאינו דורש תקופת החלמה ארוכה וכואבת.

התייעצות עם בעלי מקצוע
לפני שמחליטים להזריק בוטוקס על מנת להעלים קמטים, או לעבור איזשהו הליך כירורגי, כדאי מאוד להתייעץ עם רופא מומחה, ולהקשיב היטב לכל תופעות הלוואי והסיכונים שאולי כורכים בכך. למרות שכיום ניתוחים פלסטיים נחשבים לבלתי מסוכנים, לכל אחד מאיתנו מצב רפואי שונה ורגישויות אחרות, כך שהיוועצות עם רופא היא בהחלט הכרחית ורצויה. לאחר ברכתו של הרופא כל מה שצריך לעשות הוא למצוא מרפאה איכותית ורופא מנתח בעל ניסיון ומוניטין.

מה עושים לפני ניתוח פלסטי?
לפני כל הליך כירורגי או ניתוח פלסטי מומלץ לברר היטב אודות תהליכי ההחלמה ותנאי ההחלמה הדרושים, על מנת להכין את כל מה שדרוש לצורך התאוששות מהניתוח, חופשה מהעבודה, תחבושות וציוד רפואי מסוים, מאכלים ותפריט תזונה מומלץ ועוד. הצמדות להוראות הרופא יהפכו א תהליך ההחלמה למהיר וקל הרבה יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל