צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/11/2011

|

00:31

seperator

ההחלטה האם לעבור ניתוח פלסטי היא לרוב אינה החלטה רציונאלית משום שמעורב בה הרבה רגש. בדרך כלל אנשים שלא מרוצים מן המראה החיצוני שלהם ורוצים לשפר מאפיינים שונים בגופם על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמם, ועל מנת לפתח דימוי עצמי גבוה יותר. יש כל מיני סוגים של ניתוחים פלסטיים, אולם לפני שנכנסים לזה צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולדעת כמה יותר על התהליך שאתם עתידים לעבור?

pic

האם ניתוחים פלסטיים מסוכנים?

כל ניתוח למעשה כולל בתוכו גם סיכונים, וניתוחים פלסטיים אינם שונים בכך. במיוחד ניתוחים כמו שאיבת שומן או הגדלת חזה הכוללים לפעמים גם הרדמה מלאה. על מנת לצמצם את מידת הסיכונים חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מנתח לפני הניתוח ולהישמע לעצותיו. מנתח בעל ניסיון ומוניטין, המבצע ניתוח במרפאה מוכרת יכול לצמצם במידה ניכרת את רמת הסיכון הכרוכה בניתוחים פלסטיים.

התאמת הציפיות לתוצאות
חשוב מאוד לעשות גם הכנה מנטאלית לקראת הניתוחים הפלסטיים, ולבצע תיאום ציפיות יחד עם הרופא המנתח. אנשים מאמינים כי במידה ויעשו שינויים בגופם כמו ניתוח אף למשל, החברה תסתכל עליהם אחרת. ברוב המקרים נקבל את אותו יחס כמו לפני הניתוח והחיים חוזרים מהר מאוד למסלולם, ולכן יש להתכונן לכך. מטרתו של הניתוח הפלסטי היא לעזור למטופל לבצע שינויים פנימיים בעיקר, וללמוד לקבל את עצמו.

ניתוח פלסטי - האופציה האחרונה
לפני שניגשים להליך פולשני שיש בו גם סיכונים כמו ניתוח פלסטי, חייבים כל המטופלים להיות כנים עם עצמם ולוודא כי הם מיצו את כל אפשרויות הטיפול האלטרנטיביות, וניתוח פלסטי זה בדיוק מה שהם צריכים על מנת לבצע את השנוי בו הם חפצים. לפעמים דיאטה או שינוי בתזונה יכולים לעשות את השינוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל