צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

05:02

seperator

עם השנים עור הפנים שלנו נעשה רפוי, מאבד מגמישותו ומתחילים להיווצר קמטים רבים. עור הפנים משפיע רבות על המראה שלנו ובעקבות כך על הביטחון העצמי, עור פנים בעל קמטים רבים יכול לגרום לאדם להראות מבוגר מכפי שהוא באמת ולהקנות מראה עייף וחלש.

רבים חושבים כי הפיתרון היחיד הוא מתיחת פנים הנעשית בניתוח בעל סיכונים ותקופת התאוששות ארוכה אך כיום ניתן להשיג את אותה התוצאה בעזרת טכנולוגיות מתקדמות.


pic

מתיחת פנים בשיטת ELOS -Rejuvenation
שיטה זו מבוססת על שילוב אנרגית האור והחשמל המגרה את פעילותם של מנגנוני הגוף הטבעיים ויוצרת גירוי שמוביל להפרשת קולגן עצמי העוזר במילוי קמטים והשטחתם. שיטה זו הינה שיטה לא פולשנית הפועלת על השכבות החיצוניות של העור, מבלי להזיק לו, ועוזרת להילחם בהשפעות הזמן כגון קמטים, נזקי פיגמנטציה, נזקי כלי דם וצלקות זעירות. 

הימנעות מניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח פלסטי היא הדרך הטובה ביותר להעלים את הקמטים ולהפטר מעקבות הזמן, הטיפול מתאים לכל אדם הרוצה לשמור על עור בריא וצעיר ומתאים במיוחד לנשות הקריירה אשר אינן יכולות לעבור טיפולים הגוזלים זמן להתאוששות. היתרון החשוב והמשמעותי ביותר בטיפול זה הוא השגת תוצאות דומות לניתוח מתיחת פנים ללא צורך בניתוח עצמו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל