צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

09:35

seperator

כאשר אנחנו מאחלים לאדם אחר שיחיה עד 120 שנה, כוונתנו היא לברך אותו. זאת משום שתוחלת חיים של 120 שנים נחשבת לארוכה וטובה. לפני 100 שנה ויורדת, תוחלת החיים הממוצעת הייתה 40-50 שנה ולכן ברכה כזו הייתה נשמעת דמיונית. כיום, עם התפתחות המדע, תוחלת החיים של האדם הממוצע עלתה משמעותית. המדע כל כך מתקדם, עד כדי שבזכותו יחדי סגולה כמעט נגעו בגיל 120 שנים. בקצב הזה, בעוד מספר שנים נאחל לאדם אחר שיחיה 240 שנה...


pic

במקביל להתפתחות המדע והעלייה בתוחלת החיים, ישנו חיפוש מתמיד אחר מעיין הנעורים - חיפוש אחר נוסחא שתמנע מאיתנו להזדקן. המטרה היא לא רק לחיות יותר, כי אם לחיות טוב יותר. כי מי לא היה רוצה להישאר צעיר ויפה לנצח? הכמיהה להישאר צעיר טבועה בכל אחד מאיתנו, והביאה להמצאות שונות ומשונות - החל מרקיחת תרופות, והמשך בכדורי אנטי אייג'ינג וקרמים למיניהם. האם תרופות הפלא הללו אכן עובדות? לא בטוח. האם קיימים פתרונות שעובדים בצורה מוכחת?
 

אחת הדרכים להצעיר את המראה שלנו בשנים רבות, הוא הטיפול בהיווצרות של קמטים. דרך פופולארית לעשות זאת היא באמצעות קולגן. מהו קולגן? חלבון טבעי המסייע בבניית רקמות בגופינו. איבוד הקולגן הוא אחת הסיבות המרכזיות להיווצרות הקמטים, מאחר והקולגן מעניק חוזק וחיוניות לעור. השימוש בקולגן נעשה באמצעות הזרקתו אל מתחת לעור, והשפעתו היא רבה: ביכולתו למלא קמטים, לטשטש צלקות, סייע בעיצובן של שפתיים מלאות חיים ועוד.
 

האם השימוש בקולגן כרוך בסיכון מיוחד? לא, השימוש בקולגן נחשב לבטוח ביותר. הטיפול אינו דורש הרדמה, אלא אלחוש מקומי בלבד. בנוסף, לא נדרשת בדיקת רגישות מקדימה לטיפול. משך הזרקת הקולגן הוא קצר, לעומת התוצאות המיידיות שמתקבלות ושמחזיקות במשך שנה שלמה. במרכז לרופאה אסתטית שלנו תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים אסתטיים הכוללים גם הזרקת קולגן, ומבוצעים ע"י מיטב הרופאים והכירורגים בארץ. צרו עימנו קשר על מנת לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספיכם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל