צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

22:05

seperator

 

טיפול בצלוליט הפך בשנים האחרונות לטיפול נפוץ ומקובל מאוד בקרב נשים וגברים כאחד הכול הגיליים, ובמיוחד מסיבות קוסמטיות. על מנת להגביר את המודעות לתופעה ולעמוד על דרכי הטיפול בה חשוב להבין מה זה בכלל צלוליטיס.

 

איך יודעים אם יש לי צלוליט? 

ובכן צלוליטיס זהו שם עממי או ביטוי נפוץ לבעיה רפואית של היוצרות דלקת רקמה תת עורית הנגרמת כתוצאה מהצטברות של תאי שומן מתחת לעור. ניתן לזהות את התופעה על ידי הבחנה באזור בגוף ההופך לנפוח יתר על המידה הנורמאלית, הזיהום יוצר תסמינים כגול חום, כאבי ראש והזעה ובשלבים המאוחרים יותר התכווצות לא אסטטית של העור.במקרים רבים הבעיה הרפואית חולפת די מהר במידה והטיפול מבוקר ונכון אך הבעיה החיצונית נשארת לאורך זמן וגורמת לנשים וגברים לבעיה פסיכולוגית חמורה ולירידה בביטחון העצמי ולתחושת בושה ותסכול כלפי האזורים הנגועים בצלוליטיס.

דרכי פתרון והתמודדות עם צלוליטיס

ראשית התחיל עם הפתרונות הביתים, ובכן הפתרון הזמין ביותר הוא ביצוע קומפרסים מבוקרים על איזור הצלוליטיס .שלב שני שפשוף ועיסוי הנקודות הנגועות בצלוליטיס לצורך הזרמת הדם בשלבי העיסוי השונים ניתן לעזר במכשירי עיסוי או בתכשירי עיסוי כגון שמן קוקוס שמן פפאיה וכו'.כשלב שלישי ניתן לרכוש תכשירי פילינג בחנויות קוסמטיקה ולבצע טיפול פילינג יומי או שבועי. שלב רביעי והמומלץ ביותר מכול הבחינות הוא אימון גופני מבוקר עם דגש מיוחד על חיזוק וחיטוב מקומות בגוף הנגועים בצלוליטיס.

 

ההמלצה האחרונה והנכונה ביותר היא ליצור קשר עם רופא עור מוסמך שהוכשר וצבר ניסיון רב במשך שנים בטיפול בבעיות צלוליטיס על גווניו השונים, לרופאים יש גם את הפריבילגיה להשתמש בתרופות ובעצם לייצר טיפול מהיר ויעיל הרבה יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל