צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

02:01

seperator

 

במשך היום העור שלנו סובל מנזקים רבים- הלכלוך הרב מזיהום האוויר, עשן סיגריות, עשן הנפלט ממכוניות וקרני השמש פוגעים כולם ישירות בעורנו החשוף, נספגים בעור ומשאירים בו כתמים ופגמים.

 

בכדי שעורנו ייראה זוהר תמיד ולא נגיע למצב בו פנינו ייראו מבוגרות מכפי שהן יש להקפיד לנקות את העור ולהגיע מדי תקופה לניקוי עמוק יותר הנעשה באמצעות פילינג.

 

עיסוי פילינג

אחד הדרכים לחידוש העור הוא עיסוי פילינג, בעיסוי זה משתמשים בגרגירים מחומרים טבעיים וריחניים אשר עוזרים לגרד את שכבת העור החיצונית ובכך להעלים את כל תאי העור המתים וכן את הלכלוך שהצטבר במשך הזמן. עיסוי הפילינג הוא נעים ובסופו מתקבל עור רך כעורו של תינוק ומראה רענן וזוהר שמקרין אור כלפי חוץ. זה יכול להיות קשור לציוד משרדי בו עשית שימוש.

 

פילינג עמוק

פילינג עמוק הוא קילוף כימי של העור, גרימה במתכוון לכוויה שמאפשרת לצמיחת רקמה חדשה המחליפה את העור שסבל מכתמים ופגמים. הפילינג הכימי עוזר לבעיות פיגמנטציה, לנזקים מקרינת השמש ולצלקות שנגרמו מאקנה ומשאיר את העור חלק ויפה. 

טיפולי הפילינג, בדרגותיהם השונות, מותאמים ללקוח לפי מצב העור וחומרת הכתמים כאשר בסוף הטיפול פנים והגוף נשאר המטופל עם עור חלק, צעיר וזוהר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל