צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

18:37

seperator

אחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות הוא האנטי אייג'ינג. עושה רושם שמאז ומעולם האדם חיפש את מעיין הנעורים האולטימטיבי – תרופה או שיקוי פלא שיוכלו להחזיר את הזמן לאחור ולהשאיר אותנו צעירים לנצח.

 

כיום, כאמור, ישנן דרכים מגוונות להישאר צעירים או לפחות להיראות צעירים יותר בכמה שנים. החל מטיפולים פלסטיים הכוללים הזרקת חומרים כגון בוטוקס או מתיחות פנים, המשך בתזונה נכונה וכלה בשילוב פעילות גופנית בשגרה. 

אך בעוד תמיד מומלץ לאכול נכון ולשלב פעילות גופנית כחלק מהיום יום שלנו, ישנם אנשים הנרתעים מהתערבות פולשנית הכרוכה בניתוח פלסטי – גם אם הסיכון הוא נמוך יחסית. אך יתכן שהחשש מביצוע ניתוח עשוי להיות מובן – תוצאותיה של התערבות כירורגית יכולות שלא להיות כפי שצופה מלכתחילה, ובמקרים מסוימים להוביל לזמן החלמה ארוך יחסית, לתופעות לוואי ואף לסיבוכים. האם אפשר לאכול את העודה ולהשאיר אותה שלמה?

 

מסתבר שכן. אפשר גם להיראות צעירים יותר במספר שנים וגם להימנע מהתערבות כירורגית. הכיצד? באמצעות טיפולי פילינג שונים. מהו פילינג? במהלך חיינו עור גופינו מתחדש ללא ערף: שכבות עור חדשות נוצרות, וחליפות שכבות עור ישנות יותר. הפילינג הוא למעשה טיפול באמצעות קילוף העור אשר מסיר את שכבות העור העליונות והישנות יותר וחושף במקומן עור חדש יותר. 

 

טיפול זה מאפשר למעשה מראה צעיר יותר ללא התערבות כירורגית. המרכז הרפואי Elixirעושה שימוש בפילינג כאחת השיטות להצערת מראה הפנים. במרכז הרפואי רופאים מיומנים ומנוסים המאפשרים כנוחיותכם מגוון רחב של טיפולים בתחום הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית של הפנים, שפילניג הוא רק אחד מהם. ישנן שלושה סוגי פילינג המוצעים ע"יElixir: פילינג שטחי – מסלק את שכבת העור העליונה בלבד, פילינג בינוני ופילינג עמוק – המבטל את הצורך במתיחת פנים מאחר והוא מגיע לשכבות עור שהצטברו עם השנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל