צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

05:56

seperator

 

ברכה נפוצה במחוזותינו היא לחיות עד גיל מאה ועשרים שנה. הסיבה לכך היא שגיל כזה הוא סמל לבריאות ואריכות ימים. אך כיום אנחנו כבר לא מתספקים באורך חיים כמעט כפול מזה שהיה נהוג בעבר, ומנסים לממש את הביטוי "צעיר לנצח" כאקט של רמת חיים גבוהה.

 

הניסיון להחזיר את הגלגל אחורנית ולהישאר צעירים אינו חדש, ולמעשה הינו עתיק יומין. ניסיון זה כלל בעבר גם אמונה על קיומו של מעיין הנעורים, שמחזיר את המעורים לאנשים קשישים.

כיום, בחסות הטכנולוגיה מוצעים פתרונות שונים גם עבור אנשים המעוניינים להיראות צעירים בכמה שנים, ללא הצורך להיאחז באגדה על המעיין קסום. אחד הפתרונות ההוא ביצוע ניתוחים פלסטיים, המטפלים נקודתית באזורים מסוימים בגוף על מנת להקנות לו מראה צעיר יותר. לצד יעילות ניתוחים אלו, טמונים בהם סיכונים כמו בכל ניתוח, ולכך מתווסף גם החשש הטבעי של המטופל. למרבה המזל, ניתוחים פלסטיים אינם המוצא היחיד עבור מי שמעוניין להיראות צעיר יותר.

 

טכניקה פופולארית בה נעשה שימוש כדי להקנות לאדם מראה צעיר יותר, היא מילוי קמטים באזור הפנים. היתרון הגדול של שיטה זו היא העובדה שבאמצעותה נמנעים מלעבור ניתוח עם כל המשמעויות הנלוות, ומשיגים תוצאות יפות. הטיפול מבוצע באמצעות הזרקת חומר מילוי לפני של המטופל, תוך כדי ביצוע אלחוש מקומי של האזור. יתרון נוסף של טכניקה זו הוא האפשרות לחזור לפעולות מלאה לאחר ביצוע המילוי, מבלי שיהיה כרוך בכל זמן החלמה כמו בניתוח.

 

ישנם מספר סוגי של חומרי מילוי באמצעותם מתבצע מילוי הקמטים, ולהלן כמה מהם: קולגן – חלבון, שפעולתו מחזירה מעמד למשך שלושה חודשים. סיליקון – מתאפיין במחירו הזול ובשל כך בהיותו נפוץ, אך טמונה בשימוש בו סכנה לסיבוכים בעתיד. ניו פיל – חומצת חלב שפעולתה מחזיקה מעמד למשך תקופה של עד שנתיים. פעולת חומצת החלב יוצרת סיבי קולגן המשפרים את מראהו של העור. במרכז לרפואה אסתטית יתאפשר לכם לבחור את הטיפול המתאים ביותר עבורכם, מתוך מגוון חומרי מילוי ומגוון של טיפולי פנים שיקנו לכם מראה צעיר יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל