צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

14:39

seperator

שאיבת שומן לא ניתן לבצע מכל אזור רצוי, אלא רק ממקומות המהוים מוקדי התווצרות שומן המתאימים לשאיבה כגון- איזור הבטן, המותניים, הישבן, ירכיים, זרוע, סנטר ופנים. שאיבת שומן יעילה תיהיה מושלבת עם דיאטה ופעילות ספורטיבית,ואינה מהווה תחליף.


pic

שאיבת שומן תפקידים
תפקידה של שאיבת השומן היא הסרה של שומן עיקש אשר לא ניתן להסרה בשיטות הרגילות להרזיה.

שאיבת שומן אינה הפתרון לבעיית צלוליטיס, במהלך השאיבה יוסר השומן הרצוי ויופחתו ההיקפים. בממוצע בניתוח שאיבת שומן נשאבים כ 6 ליטר של שומן מן הגוף, אך לא בזאת מסתיימת הבעיה. אצל אנשים רבים קיימת בעיית שרירים רפויים ועור רפוי. ולכן נדרשת לא אחת מתיחת בטן או מתיחת ירכיים במטרה להגיע לשיפור מקסימלי. המראה הסופי מושפע לחלוטין ממצבו הבריאותי של הגוף כגון- מחלות קיימות, משקל וגיל.

מי יכול לעבור ניתוח ?
למי מתאים ניתוח שאיבת השומן? הניתוח לשאיבת שומן פונה בעיקר לאנשים בעלי ריכוזי שומן גדולים ולא פרופורציונלים לשאר הגוף. ריכוזים אילה נקראים בשפה המקצועית " ליפודיסטרופי". הניתוח שאיבת שומן אנו מעצב ומייצב את הגוף ומצמצמים את ההיקפים של הגוף באופן משמעותי. טרם הניתוח יש לערוך התייעצות עם כירורג פלסטי מומחה בתחום כצעד בסיסי לשוקלים לעבור זה. פגישה, חשוב מאוד להתאים את רמת ציפיותיו של המנוח לגבי תוצאות הניתוח וכמו כן פרטים בנוגע לפרטי ההרדמה, הסיכונים והסיבוכים הקיימים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל