צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

19:31

seperator

אקנה. מי לא שומע את המילה הזו ונכנס ללחץ? כנראה שרק 10%-20%מהאוכלוסייה התמזל מזלם ואינם חוו את ההרגשה הנוראית שאין מה לעשות עם פצעי הבגרות שתוקפים את שאר 80%-90% באוכלוסיה ומרגישים כי חרב עולם וכי אין מה לעשות בנושא. תחילה יש לציין כפי שכבר נאמר כי אתם לא לבד וזהו דבר טבעי אם כי לא נעים במיוחד.

פצעי האקנה מופעים בדרגות שונות וכמו כן בגלאים שונים ולכן אין זאת נחלתם הבלעדית של המתבגרים.

 

מה זה אקנה?

אקנה מופיע גם בגלאי ה-30-40 ולמרות כי לרוב ניתן לראות את פצעים אלו בדרגתם החמורה בקרב הגברים הרי שאצל נשים בדרך כלל הם נמשכים זמן רב יותר ברמות נמוכות מאלו של הגברים.

ההסבר העיקרי להופעת האקנה הינו פעילות יתרה וחסימת בלוטות החלב בעור. דבר זה קורה בעקבות פעילות מוגברת של הורמוני המין וחומרת הפצעים כפי שהראו מחקרים נובעת בעיקר מיכולתם של בלוטות החלב להתמודד עם ההורמונים ולא עקב כמות ההורמונים.

איך לטפל?

כיום ישנם טיפולי פנים העובדים על שיטה העונה לשם ELOS שבעזרת "פולסים" של אור כחול מטפל בגורמים העיקרים אשר אחראים להיווצרות האקנה וזאת בשילוב גלי רדיו שיחד מטפלים בצורה יעילה וממוקדת בתופעה הלא רצויה. גלים האור משמידים את רובד החיידקים בעוד שגלי הרדיו חודרים לעור מבלי להשאיר סימן ואחראים לנטרול נקבוביות השומן ובכך עקב הפעולה הכפולה ניתן להיפטר מהאקנה ביעילות רבה יותר מאיי פעם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל