צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

01:31

seperator

 

חלק חשוב ומרכזי במראה הפנים ובהופעה יפה ואסטטית היא סימטריה ופרופורציה בין כל מרכיבי הפנים כנו כן חשוב ביותר שתיהיה ארמוניה בין המרכיבים השונים של הפנים.

 

ועל כן במקרים בהם אחד מאיברי הפנים אינו סימטרי ואינו מושלם המראה אינו אסטטי ויוצר מצב של חוסר פרופורציות בפנים. המקרים בהם נידרש ניתוח סנטר הינם מקרים בהם אנשים נולדים עם מבנה סנטר נסוג או לחילופין חלש בהגיה מקצועית, או לחילופין מקרים בהם הסנטר נפגע בתאונה או מקרה אחר.

 

מהו שתל הסנטר?

שתל הסנטר הינו שתל סיליקון קשיח באופן יחסי לשתלי סיליקון לחזה או למקומות אחרים, וזאת במטרה לשמור על צורתו המקורית ולמנוע מצב של פיזור ברקמות הגוף. בשוק הניתוחים קיימים כיום מספר סוגים של ניתוחי סנטר, ניתוחים בה עושים שימוש בשתלים מובנים ויש שמעצבים את צורת הסיליקון באופן אינדיבידואלי ומתאימים את צורת השתל לסנטר של כל מטופל ומטופל.

 

כיצד מתבצע הניתוח?

השתל מוחדר לגוף באחת מהדרכים הבאות- דרך חתך בחלל הפה או דרך חתך חיצוני בחלק החיצוני של הסנטר. קיימת גם אפשרות של הזרקת החומר אך שיטה זאת אינה מומולצת עקב הסיכון הרב של חוסר סימטריה שעלול להיווצר עקב הזרקה לא מקצועית.

 

מהם הסיכונים שבניתוח?

סיבוכים ותופעות לוואי עלולים להיגרם כבכל ניתוח, תופעות נפוצות הינם אדמומיות, נפיחות, כאבים ושטפי דם באיזור. תופעות אילה זמניות ועתידות לחלוף עד כשבוע ימים מיום הניתוח. קיימת אפשרות לסיבוכים נוספים כגון זיהומים, אובדן תחושה, דחיית השתל או תזוזה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל