צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

15:06

seperator

ורידים בולטים באיזור הרגליים עלולים לגרום לכאבים ובעיות נוספות. בנוסף לבעיה האסתטית היוצר מראה שאינו מחמיא של רגלים עייפות ומבוגרות,

 

ורידים בולטים אילה יוצרים אי נוחות בשיגרה ובחיי היומיום, הבאה לידי ביטוי בצריבות, תחושת כאב עז, עייפות בכפות הרגליים וכבדות קיצונית של הרגליים, תופעות אילה מוכרות וידועות ואף המחמירות עם חלוף השנים.

בגופינו קיימים סוגי ורידים רבים בינהם ורידים שטחיים, עמוקים ונימים. אותם ורידים שטחיים מסוגלים ליצור דלקות וטרומבוזות, אותם ניתן לאבחן בקלות יחסית על ידי צבע העור שמשתנה באיזור הקרסול, וכמו כן חל גם שינוי בגמישותו של עור הרגל דבר אשר עלול ליצור במקום לחצים ופצעים מסוגים שונים. זאת הסיבה כי בעלי ורידים בולטים חייבים להקפיד ולשים לב לשינויים החלים על פני עור הרגל ובייחוד באם המקום מתחיל לכאוב יש לפנות לאבחון וטיפול רפואי מתאים.

 

לסובלים מבעיית הורידים שטחיים בולטים, שצורתם החיצונית מזכירה מאוד את צורתם של נקניקיות נפוחות,קיים כיום ניתוח מיוחד לטיפול בבעיה זו, הקידמה הטכנולוגית המשתפרת משנה לשנה מאפשרת כיום ניתוח המצריך מידה מינימלית של פולשנות המתאימה גם לאילו אשר מסיבות בריאותיות שונות אינם יכולים לעבור את ניתוח הורידים כגון טיפול בקצף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל