צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:20

seperator

צלוליט, או בכינויו בסלנג "צלוליטיס", הינו מצב בו הצטברות של תאי שומן מתחת לעור גורמת לפעילות לא תקינה של מחזור הדם והפרשת המים, והוא נוצר כתוצאה מהפרעות במערכות הלימפה, מחזור הדם ומפריבוזיס. הצלוליט מתפתח אצל נשים בעיקר בסביבות גיל ה-40, וגורם למראה עור לא חלק ומדולדל. יש לטפל בצלוליט מרגע הופעתו, שכן הוא בעל נטייה להתפשט- בעיקר באזורי הירכיים, הזרועות, העכוז והבטן.

 

כיצד נזהה צלוליט?

צלוליט מופיע, כאמור, בעיקר באזורים רווי שומן- הירכיים, העכוז, הבטן והזרועות, ומתפתח במהירות יתרה בגוף שהינו רחב או בעל עודף משקל. בעת שפועלים מזהמי הצלוליט בגוף, הופכים האזורים הנגועים לכתומים-אדומים, נפוחים, חמים וכואבים. לתסמינים אלה מצטרפים לעיתים גם כאבי ראש ורגליים, צמרמורות והזעה.

 

איך ניתן לטפל בצלוליטיס?

ישנן אפשרויות רבות לטיפול בצלוליט- החל משימוש באנטיביוטיקה, דרך טיפול במשחות ועיסויים וכלה בשימוש במכונות חדשניות המשלבות קרינת אינפרא אדום, אנרגיה חשמלית, ואקום וגלילים מעסים. השימוש במכונה מעין זו הוא היעיל ביותר, ומדובר בהליך שאינו פולשני ואף נעים. אנו מציעים את המכשיר היעיל ביותר בטיפול בצלוליט- Vella Smooth, תוך העסקת צוות רפואי מקצועי, אמין ואדיב ובמחירים משתלמים. היו בטוחים שכשאתם בוחרים בנו ההצלחה שלכם במלחמה נגד הצלוליט בטוחה מראש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל