צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

22:30

seperator

עור הפנים הוא נכס יקר שערכו יסולא מפז, כך שלא בכדי מעוניינת כל אישה לשמר את מראהו הצעיר והזוהר. אנחנו יודעים כי הדרך לעור פנים חלק ונעים משלבת טיפול פיזי והנאה מנטלית גם יחד,

 

ועל כן אנו מציעים עבורך מגוון טיפולים לרענון עור הפנים, המתמקדים בהענקת אלסטיות מחודשת לעור, כחלק מהליך מהנה, מרגיע ושאינו פולשני.

 

טיפולי אולטרא-סאונד 

תחום טיפולי האולטרא-סאונד לפנים מציע הליכי פילינג וזרמים מיקרו חשמליים. טיפולים אלה מעודדים צמיחה מחודשת של תאי עור, תוך הגברת לחות עור הפנים ומיצוקו. טכנולוגיה זו מאפשרת את עיסוי שכבת ההיפודרמיס המעודד ייצור קולגן טבעי, המאפשר בנייה מחדש של עור בריא ועל ידי כך מטפל בקמטים ורפיון המאפיינים שכבה זו של העור.

 

טיפולים בזרמי חשמל בתדרים נמוכים

יעילות השימוש בזרמי חשמל בתדרים נמוכים לטיפול בעור הפנים הינה מוכחת ונראית לכל עין. טיפולים בזרמי חשמל מספקים תוצאות יעילות בכל שנוגע לרענון עור הפנים ומניעת קמטים, כמו גם תיקון פצעים שטחיים, הבהרת העור והעלמת אקנה וצלקות, בנייה מחדש של אלסטיות העור ואף מניעה עתידית של היסדקות והזדקנות העור.

 

עיסויי פנים מקצועיים 

תחום עיסויי הפנים משלב מגוון של שיטות עיסוי ידניות, החל מעיסוי קלאסי, דרך עיסוי צרפתי וכלה בעיסוי ספרדי. כל הטיפולים מעניקים חוויה מענגת ומהנה, המפיגה מתחים ומשחררת את שרירי הפנים התפוסים, תוך חיזוק העור ומניעת הזדקנותו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל