צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

06:28

seperator

פצעי בגרות, או בכינוים הרפואי אקנה, הינם מחלה דלקתית המופיעה בקרב 90% מהאוכלוסיה, כאשר רוב האנשים סובלים מן התופעה בתקופת ההתבגרות, ורבים נוספים סובלים ממנה גם בשלבים מאוחרים יותר של החיים.

 

חומרת האקנה משתנה מאדם לאדם, כאשר דרגת הקושי הגבוהה ביותר שבה הוא מופיעה באה לידי ביטוי בפצעים מוגלתיים המופיעים באזורי הפנים השומניים יחסית, כגון הלחיים, המצח והסנטר, ולעיתים גם בגב, בחזה ובעכוז. ככל שתופעת האקנה מכה חזק יותר, כך גם הצלקות הנותרות ממנה הינן בולטות ועמוקות יותר.

 

כיצד ניתן לטפל בצלקות האקנה? 

פצעי הבגרות יוצרים לא פעם בעיות חברתיות ורפואיות, ועל כן קיימים טיפולים שביכלתם למנוע את הופעתם. עם זאת, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת, מעבר לטיפול המונע, גם טיפול אוחר- במקרים שבהם משאיר האקנה את חותמו כתוצאה מהזנחה או טיפול שאינו נכון. קיימות שלל שיטות לטיפול בצלקות אקנה, כאשר בין המגוון מוצעים טיפולים באמצעות קרן אור כחול, שיוף עור, הזרקות של חומרי מילוי שונים וסטרואידים, השתלות והקפאה.

 

כיצד ניתן להתאים את השיטה הנכונה ביותר להעלמת צלקות אקנה? 

הדבר החשוב ביותר שיש לעשות בכדי להבטיח את אופן העלמת הצלקות הטוב ביותר עבורך הוא לוודא כי הינך מטופל על ידי רופא מומחה ובעל נסיון בתחום. זאת, משום שהתאמת אופי הטיפול למטופל נעשית באמצעות אבחון מקצועי של עור הפנים. כך, יכול כל אדם לזכות בתוצאות האידיאליות באמצעות טיפול רפואי המותאם לצרכיו באופן אישי. זכרו כי בחירה במטפל שאיננו מיומן עלולה להסב נזקים זמניים ואף קבועים לאזור הפנים הרגיש.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל