צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

06:28

seperator

 

רבות הן אלה הסובלות מעודף שומן אך כושלות שוב ושוב בביצוע הדיאטה. אז אם אחת מאותן מספר אין סופי של נשים שניסו את להגשים את אידיאל התזונה והספורט ללא הצלחה- טיפול הצרת היקפים הוא הפתרון בשבילך. אולי תופתעי לשמוע, אבל כיום קיימים אמצעים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים הצרת היקפים מהירה ויעילה ללא כל צורך בהליך פולשני המחייב התערבות כירורגית וניתוח פלסטי.

 

הצרת היקפים- הכיצד?

בעת הליך הצרת היקפים משתמש המטפל במכשיר המספק פולסים אלקטרוניים באזורים הדורשים הצרה הגורמים לאימוץ השריר המטופל במעין דימוי של פעילות גופנית. דימוי זה הוא אמנם שקרי, אך כמות הקלוריות שנשרפת הינה אמיתית לגמרי- כך שטיפול הנעשה במנוחה גמורה מספק תוצאה השווה ואף העולה על זו שמספק אימון אינטנסיבי. בנוסף, התהליך גורם להפרשה מואצת של אדרנלין השורף שומן ויוצר שיפור ניכר בהרכב השומנים הדם. 

 

הצרת היקפים- חלום שהופך למציאות

באמצעות טיפול קצר של כחצי שעה תוכלו להשיג תוצאה שוות ערך לאימון ספורטיבי של שלוש שעות. טיפול הצרת היקפים מפרק באופן יעיל צלוליטיס, מעצב את הגוף ויוצר שרירים, כך שבתקופה קצרה יכולה כל אחת להשיג את הגוף החטוב שעליו תמיד פינטזה. אז תני לעצמך לחלום, והפכי את החלום למציאות- בעזרת טיפול הצרת היקפים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל