צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

19:23

seperator

רבים מוצאים עצמם מצטערים על טעויות שעשו בצעירותם, כאשר טעות בדמות קעקוע הנעשה כחלק ממרד נעורים או טרנד חולף הינה טעות הצרובה על גופו של המתחרט לעד. עם זאת, הרפואה המתקדמת של היום מאפשרת את מחיקת ה"לעד" ויחד איתו את מחיקת הקעקוע, באמצעות שימוש בטכנולוגיות לייזר מגוונות המספקות תשובה לכל המתחרטים באשר הם.

 

כיצד מוסרים קעקועים באמצעות לייזר?

ובכן, קיימים מכשירי לייזר רבים הפועלים באופן שונה האחד מהשני, אך כל אלה מתבססים על עקרון דומה והוא הקרנת קרן לייזר לשכבות הפנימיות של העור. קרן הלייזר נספגת בפיגמנטים שנצבעו בתהליך הקעקוע, ועל ידי חימום גורמת להם להיכוות כך שהגוף פולט החוצה את אותם פיגמנטים "מקולקלים". יודגש, כי בעת הטיפול בלייזר לצורך הסרת קעקועים צבעוניים ישנו צורך בשימוש במספר קרניים המותאמות לטיפול בכל גוון על פי הכהות שלו. 

 

כמה עולה להסיר קעקוע באמצעות לייזר?

המחירים להסרת קעקועים בלייזר אינם אחידים ופרוסים בקשת רחבה על פי גודל הקעקוע המטופל והמכשיר שבאמצעותו נעשה הטיפול. כמתבקש, המחיר עולה ככל שהמכשיר הינו חדיש ומשוכלל יותר. יצוין, כי קיימות שתי שיטות תשלום עיקריות בעת הסרת קעקועים, כאשר הראשונה הינה תשלום גלובלי על סך כל הטיפולים עד להסרה מקסימלית, והשניה הינה תשלום לכל טיפול באופן נפרד עד להשגת התצויה הרצויה עבור הלקוח.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל