צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

22:02

seperator

 

מי מאיתנו לא רוצה להראות יפה וסקסית? מי מאיתנו לא משקיעה שעות רבות בטיפוח המראה החיצוני על יד קניה של ביגוד קוסמטיקה ותכשיטים? המדיה התקשורתית אשר מציגה את החשיבות של היופי החיצוני בניגוד ליופי הפנימי, ומדגישה את הרצון העז של כל אישה להשגת המראה המושלם.

 

זאת הסיבה שרוב רובן של הנשים אינן מרוצות ומסופקות מהמראה החיצוני שלהן, וחושבות על ניתוחים פלסטיים במטרה "לתקן" דברים אשר מפריעים להן.

ניתוחים פלסטיים- למי זה מתאים? 

כחלק מהרצון המתמיד והרדיפה אחר המראה המושלם אנו לא בוחלים באמצעים ועל כן משקיעים אנרגיות רבות בניתוחים פלסטיים כגון הדגשת עצמות לחיים, שאיבות שומן, העלמת צלוליטיס ועוד ועוד אך ניתוח נפוץ שהפך בשנים האחרונות הוא הניתוח להגדלת שפתיים אשר יוצר מראה חיצוני סקסי וחושני. אין ספק כי הגדלת שפתיים הפכה מודרנית ותורמת רבות למראה של נשים רבות דבר אשר ללא ספק משפיע על הביטחון העצמי של נשים רבות.

 

ניתוח הגדלת שפתיים- מסובך?

כיום נושא הניתוחים הפלסטיים הפך לנפוץ ושגרתי. תהליך הניתוח הפלסטי הינו תהליך מהיר אשר לא כרוך בסיבוכים מיוחדים. ברוב רובם של הניתוחים הפלסטיים אין צורך באשפוז לאחר הניתוח והוא אינו מלווה בכאבים ובתופעות לוואי. כך גם ניתוח הגדלת שפתיים אשר כיום מתבצע בטיפול קצרצר של הזרקת בוטוקס בדרך כלל ותוך שניות ספורות המראה החיצוני הופך למושלם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל