צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

12:24

seperator

השימוש בבוטוקס החל אי שם בשנות ה-80, ולאחר שקיבל את אישור הFDA האמריקאי לשם הסתייעות בו לצרכים קוסמטיים בשנת 2002, סחף בסערה את עולם היופי. משנת 2005 זוכה הבוטוקס ברציפות בתואר הטיפול הקוסמטי (שאינו ניתוחים פלסטיים) הנפוץ ביותר בארה"ב ובאנגליה, בקרב נשים וגברים גם יחד. בין האזורים המבוקשים ביותר לטיפול בבוטוקס עומד לו בגאווה המצח, תוך שקמטוטי ההבעה הניכרים עליו מוחלפים בעור בעל מראה צעיר ורענן לאורך זמן.

 

מהו בעצם בוטוקס?

הבוטוקס, או בשמו המלא בוטולינום טוקסין, הינו רעלן טבעי המופק מחיידק הקלוסטרידיום בוטולינום. רעילותו של הבוטוקס, המובנה כקומפלקס חלבוני, מתבטאת באמצעות חסימת שחרורו של חומר בשם אלצטיכולין, שהינו מעין מוליך עצבי המסייע בהעברת מסריה של מערכת העצבים ובהנעת שרירי הגוף.

כיצד ניתן להשתמש בבוטוקס לשם העלמת קמטי המצח?קמטי ההבעה ה"מעטרים" כל מצח במרוצת השנים, נוצרים כתוצאה מפעולות שיטתיות כגון הבעת כעס, חשיבה או ריכוז. כך, הפסקת או החלשת פעילותו של השריר הגורם להיווצרותן של הבעות אלה ומתוך כך גם להיווצרותם של קמטים- מבטיחה את העלמתם. באמצעות שימוש בבוטוקס, ניתן להרפות את שרירי המצח ולמנוע את התכווצותם, ועל ידי כך "לבטל" קמטים קיימים ולמנוע כאלה עתידיים. יודגש, כי הטיפול בבוטוקס הינו פשוט, מהיר ואינו מצריך התאוששות- ועל כן במקרה שחפצת בהחלקת המצח- מדובר באחד מהטיפולים המבוקשים והאפקטיביים ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל