צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

21:48

seperator

 

כולנו חושקות בעור רענן, זוהר, צעיר ומעל לכל חלק, אך מעטות מאיתנו זוכות בכזה וגם הן- לזמן מוגבל בלבד. צלקות עקב פציעות, ניתוחים ואקנה מעטרות את פניהן וגופן של נשים רבות והזדקנות העור, עם כל הצער, הינו תהליך בלתי נמנע. לעיתים קרובות הקמטים הראשונים מפתיעים אותנו עוד טרם צפינו אותם, ואלה מהווים את אותותיו הראשונים- אך היו סמוכים שאינם האחרונים- של הזמן.

 

כיצד, אם כן, ניתן להחליק את העור?

ובכן, אין ספק כי רבות ישמחו לשמוע כי החלקת העור אינה מחייבת הליך כירורגי פולשני וסבוך. השימוש במכשירים המתבססים על אנרגיה חשמלית ואנרגית אור, לעיתים באופן המשלב את השניים, מספקים טיפול מהיר ויעיל, שאינו כרוך בכאבים הן במהלך הטיפול והן לאחר סיומו. יודגש, כי נדרש הליך שונה בעת הטיפול בצלקות ובעת הטיפול בקמטים, אך גם כאן וגם כאן תופעות הלוואי האפשריות הינן מינימליות ביותר. אם כן, במקרה שחפצתן בעור חלק ומחודש, אך חששתן מטיפול מורכב וקשה- זהו הפתרון האידיאלי עבורכן.

 

ומה בנוגע לתוצאות?

הסתייעות במכשירים טכנולוגיים מתקדמים לשם החלקת העור מחייבים מספר טיפולים חוזרים לאורך תקופת זמן מוגדרת. עם זאת, את התוצאות ניתן לראות כבר בסיומו של הטיפול הראשון- ומטיפול לטיפול ניתן להבחין בשיפור רציף ונרחב. חשוב לציין, כי הליך החלקת עור מעלים קמטים וצלקות קיימות, אך גם מונע קמטוטים עתידיים ותוצאותיו ניכרות לטווח הארוך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל