צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

09:47

seperator

השנים חולפות להן ואנו מתחילים לזהות את סימני הגיל על פנינו וגופינו.את תחילתם של הקמטים אנו מתחילים לראות החל מגילאי העשרים, במהלך השנים אותם סימנים מעמיקים והופכים לקמטים.

 

השינויים בעורנו נוצרים בהשפעת כוח המשיכה,התנועות השונות שעשו פנינו והחשיפה לשמש של העור.הרקמות מתחת לעור מתכווצות וגם שריריי הפנים רפויים . שילוב של כל אלו יחדיו משאיר קמטים על פנינו.

 

מלוי קמטים – האם ניתן להעלים את כולם?

ישנם שני סוגים של קמטים. האחד הוא קמטי הבעה- אלו נוצרים מהבעות הפנים השונות שלנו,לדוגמה סימנים סביב העיניים כשאנו מחייכים או סימנים על המצח כאשר חושבים או מוטרדים.הסוג השני של הקמטים הוא זה שנוצר מרפיון העור כלומר מהשנים שחולפות.שני סוגי הקמטים הללו ניתנים לטיפול. הטיפול פשוט וקצר ובמהלכו מוזרק חומר לתוך הקמט וכך למעשה נעשה מלוי קמטים.

 

מהו תהליך מלוי קמטים? 

ישנם חומרי מילוי שונים למלוי קמטים אך העיקרון של דרך הפעולה דומה בכולם. את חומר מלוי הקמטים מחדירים לעור עד שמגיעים למצב בו הקמט מלא לחלוטין. כמות החומר לאזור ספציפי בגוף משתנה מאדם לאדם. החומרים המוזרקים הינם מתכלים ולכן לא מדובר בטיפול חד פעמי אלא בטיפול המשכי. על מנת להגיע לתוצאות מצוינות יש לתחזק את הטיפול אחת למספר חודשים עד שנה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל