צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:42

seperator

בעקבות הקידמה הטכנולוגית והתפתחות הרפואה, עומדים לרשותינו כלים המאפשרים לשפר את המראה החיצוני שלנו. באמצעות ניתוח פלסטי, המטופל לא רק יזכה במראה עליו חלם אלא גם יעלה את הביטחון העצמי שלו.

 

כיום, למנתח פלסטי יש את האפשרות לעניק למטופל את הטיפול המקצועי והאמין ביותר במגוון רחב של ניתוחים פלסטיים כגון: ניתוחי חזה, מתיחת עור הפנים, טיפולי בוטוקס ועוד.

 

מהו הגיל המתאים לביצוע ניתוח פלסטי?

הגיל המתאים לביצוע ניתוח פלסטי משתנה על פי סוגי הניתוח. הגדלת או הקטנת חזה למשל, כדאי לבצע לאחר שלנערה מלאו עשרים שנים, גיל בו תהליך גדילת החזה הושלם. ניתוחים שמטרתם להילחם בהשפעות הגיל על הגוף, הכוללים מתיחת פנים, הרמת חזה, מילוי קמטים או הרמת עפעפיים יש לשקול לבצע בגיל ארבעים. חשוב לציין כי יש לבחון כל מקרה לגופו ולא ניתן להשליך ממקרה פרטי על הכלל.

 

למי מומלץ לבצע ניתוח פלסטי? 

ההחלטה האם לבצע ניתוח פלסטי או לא הינה סובייקטיבית. כשהאדם חש אי נוחות עם חלק מסוים בגופו, מתבייש בו או מנסה להסתיר אותו, כדאי לשקול שנות אותו על ידי ניתוח מתאים. ניתוחים כגון הקטנת חזה מבוצעים לרוב על מטופלים שסובלים כתוצאה מכך מבעיות בריאותיות כגון כאבי גב ולכן ניתוח זה הוא מומלץ מאוד. עבור כל אחד ואחת מאיתנו שהמצב הבריאותי והכלכלי מאפשרים לבצע ניתוח פלסטי מומלץ לקבוע פגישת יעוץ בנושא.

 

מהו ההליך המקובל? 

לפני קביעת פגישת יעוץ עם מנתח פלסטי יש לנסח יעדים אישים ולקבוע מה הן התוצאות הרצויות בסוף התהליך. ישנה חשיבות עליונה בבחירת קליניקה מקצועית בעלת מוניטין וותק. במהלך פגישת היעוץ עם רופא חשוב לידע אותו לגבי השאיפות שלכם מהניתוח על מנת שתהיה שקיפות מלאה בין המטופל למטפל. בחרו במרכז שלנו כי על הבריאות לא מתשפרים!

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל