צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

16:47

seperator

הסובלים מתופעה של הזעת יתר מודעים לסבל הכרוך בכך- אין סוף חולצות להחלפה, רצוי גדולות וכהות, התחמקות מחיבוק ואף לחיצת ידיים ועוד ועוד. עם זאת, סביר להניח כי מרבית הסובלים מהזעת יתר יתעודדו לשמוע כי תופעה זו הינה שכיחה מאוד.

 

כך, הביקוש הרב דחף את תחום הרפואה האסתטית לעסוק בפיתוחם של מגוון טיפולים אופציונאליים בעלי יעילות מוכחת במאבק כנגד הזיעה, כאשר ביניהם הפרוצדורה הכירורגית שהינה ניתוח הזעת יתר.

 

ניתוח הזעת יתר- הכיצד?

ניתוח הזעת יתר מתבצע תחת הרדמה מלאה בתהליך פשוט ומהיר, האורך כעשרים דרות בלבד. במהלך הניתוח מבצע תחילה הרופא המנתח חתכים קטנים בקרבת עצם הבריח או בבית השחי, ומחדיר באמצעות מחט חלולה לבית החזה כשני ליטר דו תחמוצת הפחמן המאפשרים לו להבחין באזור המאופיין בהזעת יתר. לאחר הליך קצר זה, מוחדרת לגופו של המנותח צינורית זעירה הצורבת את מצבורי העצבים הרלוונטים ובתוך כך מונעת את פעילות ההזעה באופן מוחלט.

 

מהם תוצאותיו של ניתוח הזעת יתר?

ההליך דורש התאוששות של כשבוע בביתו של המטופל, ואינו אמור לכלול כאבים מיוחדים. תוצאותיו של הניתוח הפלסטי הן מיידיות, כאשר האחרון מביא לידי ייבוש תמידי של זיעה בכפות הידיים והפנים, וייבוש חלקי עד מוחלט באזור בית השחי. כמו כן, בקרב המטופלים אשר סבלו מזיעת פנים, מטפל הניתוח גם בתופעת ההסמקה. חשוב לציין כי להליך סיכונים ותופעות לוואי מעטות ונדירות, כאשר ביניהם מוכרת תופעת הזעת יתר מפצה. תופעה זו הינה מצב ה"מפצה" על ניתוקו של מקור הזעה מרכזי בגוף באמצעות הזעה מאזורים אחרים בגוף.

האם צריך לדווח על טיפולים לחברת ביטוח נסיעות לחו"ל. כל זאת ועוד ניתן לקבל מידע אצלנו באתר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל