צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

22:41

seperator

בכל קנה מידה, שפתיים עבות נחשבות לחושניות ויפות, לאיבר נחשק שמקרין תשוקה רבה. שפתיים עבות הן משאת נפשו של כל מי שמעוניין להכניס פרופורציות אחרות לפנים כך שהשפתיים תודגשנה יותר. השינוי בנפח השפתיים יכול להתאים גם למי שאין לו שפתיים סימטריות ומעוניין בדרך של עיבוי השפתיים להגיע לרמת השווה. במאה ה-21 יש אפשרויות טכנולוגיות לשינוי עוביין של השפתיים,

 ובתוך כך ניתן לבחור את הטיפול המתאים והמועדף ביותר מתוך מבחר- כשזה כרוך בהכנות מוקדמות שונות מניתוח לניתוח או בתנאי החלמה ואקלום אחרים, או אפילו בבחירת שיטה לשינוי נפח השפתיים.

ניתוחים פלסטיים לעיבוי השפתיים
יש שיטות שונות לעיבוי השפתיים, זה מתחיל בהזרקת בוטוקס וממשיך בעיבוי שפתיים בסיליקון, או שימוש בחומצות ההיאלורוניות, שימוש בקולגן שמוזרק לרקמת השפתיים או הזרקת שומן טבעי. לכל ניתוח יש את חיסרון או את היתרון שלו, כשהוא עשיר בחומרים ידידותיים יותר או פחות לגוף, כאלו שנטמעים בגוף או כאלו שאינם נספגים אולם יוצרים גוף זר שמתקבע במקום.

חומרי המילוי שנספגים ברקמות הגוף
החומרים שנספגים בגוף אמנם נטמעים בו ועם הזמן מצריכים טיפול חוזר, אולם מדובר בחומרים ידידותיים לגוף, ושפחות מפתחים דלקות. המרקם הטבעי שיצור החומר הנוזלי גם מעניק תוצאה של רקמה רכה כמתבקש מהמיקום שבו הניתוח נעשה, כשמשך האפקט מיוחס לטווח של כשנה.

עיצוב שפתיים חושניות באמצעות סיליקון
הסיליקון הוא החומר הנפוץ ביותר למילוי ולעיבוי איברי גוף, כמו גם בשפתיים. הסיליקון הרפואי הוא סיליקון נוזלי שיש לו מעט יחסית תופעות לוואי. החומר ממוקם בגוף לאורך טווח זמן רב, אולם עלול לנוע בין הרקמות ולעוות מעט את הנפח עם הזמן. באם בשלב מאוחר יותר נדרש עוד עיבוי שפתיים יעשה שימוש באותו החומר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל