צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

10:17

seperator

אקנה היא תופעה של מצב דלקתי בעור. אקנה נפוצה בגילאי העשרה אולם לפעמים מופיעה גם אצל מטופלים בגילאים מבוגרים יותר. אחרי מקרי אקנה קשים במיוחד, נשארים על שטח פנים של העור סימנים כגון צלקות וכתמים אדומים וחומים.

 

כיום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ניתן להלחם בארנה ולהסיר את הסימנים על העור על ידי טיפול פלסטי אשר מעניק לעור הפנים מראה נקי ואסטתי יותר.

 

כיצד עובד הטיפול? 

מכשיר הלייזר עובד על ידי אנרגיית אור בפולסים חזקים המכוונת לשטח פנים בעייתי בעור. טיפולים בלייזר נפוצים גם במקרים של צימצום כלי דם פיגמנטציה והסרת שיער. טיפול הלייזר אפקטיבי במהליך שחזור והחלקה של העור עתוצאה מאקנה מאחר ובאפשרותו לחמם את השכבה העמוקה ביותר של העור הנקראת קולגן, וכתוצאה מכך, מתאפשרים גירוי ובנייה מחודשת של הסיבים בעור. מדובר בניתוח פלסטי שלא משאיר סימנים כגון כתטים או כוויות.

 

מהו אופי הטיפול? 

הטיפול אורך בין 12 ל-16 שבועות כאשר במהלך תקופה זו המטופל מקבל כ-3 טיפולים בהפשרים של שלוש או ארבעה שבועות בין טיפול לטיפול. הטיפול מושפע מסוג העור וכתוצאה מכך נערכך בעוצמות לייזר משתנות. הוכח כי לאחר כ-3 שבועות מתחילת הטיפול, נרשמה ירידה של פצעי אקנה בשיעור של כ-75%. כמו כן, הטיפול מונע הופעה של פצעי אקנה בעתיד. בבדיקה שנערכה לאחר 12 חודשים, נמצא כי התוצאה שהופיעו לאחר הטיפול, החזיקו מעמד.

 

תופעות לוואי

הטיפול האסטתי כמעט ואינו גורם לתופעות הלוואי. בדרך כלל מופיעים סימני אדמומיות קלים וזעירים בעלי נפיחות זמנית. לאחר כשבוע ימים, סימנים אלה נעלמים. הכאב שחשים המטופילם בזמן הטיפול הפלסטי הינו נסבל ולא חמור במיוחד. מכאן, טיפול הלייזר למלחמה באקנה הינו טיפול בטיחותי שעובד. 

 

רוצים עור פנים חלק ורענן? פנו אלינו ובאמצעות טיפול פשוט וקצר תשכחו מאקנה! 

travelsure

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל