צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

20:20

seperator

הסרת נקודות חן יכולה להעשות בשל צורך אסתטי או בשל צורך רפואי. בכל מקרה מדובר בתהליך קצר ובריפוי מהיר שאין בו סיכונים מיותרים. כל אותן נקודות כהות או בולטות הנמצאות על עורנו מוגדרות כנקודות חן .על מנת להסיר נקודת חן יש להיוועץ עם רופא עור.

 

רוב נקודות החן הן שפירות אך ישנם מיקרים שלא ולכן רצוי לבדוק את נקודות החן בכל הגוף לפחות אחת לשנה.

 

כיצד מורידים נקודות חן?

ישנן מספר שיטות להורדת נקודות חן. חלק מנקודות החן ניתן להסיר ללא תפרים עיי גילוח מקומי ,בלייזר , או בניתוח כירורגי. כל אחת מהשיטות שהוזכרו צריכה להתבצע על ידי רופא עור מומחה או כירורג פלסטי.במידה ומדובר בנקודת חן ממאירה הדרך היחידה להסרתה הינה ניתוח כירורגי אשר אחריו נקודת החן תיבדק לגילוי גידול ממאיר. אין אפשרות להוריד נקודות חן ללא צלקת. חשוב להקפיד תמיד לשלוח כל נקודת חן שמוסרת לבדיקה פתולוגית גם אם סיבת ההסרה הינה אסתטית. חומר המיועד להסרת ניגעי עור אינו מתאים לטיפול בנקודות חן משום שלא ניתן יהיה לשלוח את נקודת החן שהוסרה לבדיקה פתולוגית לבדיקת נקודות חן בעלות בגרויות שונות.

 

מה חשוב לדעת לאחר הסרת נקודות חן?

כפי שנאמר, כל השיטות להסרת נקודות חן הינן מהירות וכך גם תהליך ההחלמה. חשוב להימנע מחשיפה של האזור לשמש ועדיף להימנע מרחצה בים ובבריכה. יתכנו מיקרים בהם תינתן מישחה אנטיביוטית. כמעט בכל השיטות להסרת נקודות חן משתמשים בהרדמה מקומית ובכולן תישאר צלקת אשר תידהה עם הזמן אך בכל זאת ישאר לה זכר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל