צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

14:04

seperator

מי לא מעוניינת בשפתיים חושניות ובשרניות, המאפיינות כוכבות הוליוודיות לרוב? שפתיים עבות הן חלומן של נשים רבות ולו בשל תחושת התשוקה והעוצמה שאלה מעניקות לפנים. כיום, פנטזיית השפתיים המושלמות יכולה להתגשם עבור כל אחת באשר היא, תוך שימוש בהליך פשוט, מהיר ובטוח

 

עיבוי שפתיים- הכיצד? 

הליך עיבוי שפתיים הינו טיפול בו מוזרק חומר זמני או קבוע לשפתיה של המטופלת. הטיפול נערך תוך הרדמה מקומית, המתבצעת באמצעות משחה מאלחשת או זריקה. יודגש, כי קיימים חומרים רבים המשמשים למטרה עיבוי, אך הפופולארי שביניהם הינו הסיליקון. זריקת הסיליקון מתבצעת במספר אזורים בשפתיים, תוך שימוש בכמויות קטנות בכל טיפול, המאפשרות בטיחות מירבית ומונעות תופעה של הזרקת היתר. לצד הסיליקון, רווח גם השימוש בביו אלקמיד, המתפקד כשתל רך. יתרונו הרב של הביו אלקמיד הוא בכך שהינו מאפשרת את פיסול השפתיים המטופלות בהתאם לצורה שנבחרה מראש.

 

מתי ניתן להבחין בתוצאות הטיפול? 

מרבית חומרי המילוי מספקים תוצאות מיידיות, הנראות לאחר מספר ימים שבהם יורדת הנפיחות הראשונית המלווה את הטיפול. בהזרקות סיליקון, לעומת זאת, ניתן לראות את תוצאות ההליך רק לאחר כשלושה חודשים, וזאת משום שנדרשים מספר טיפולים טרם השלמת העיצוב. חשוב לציין כי בכל מקרה, כלל חומרי המילוי בהם נעשה שימוש בשוק הרפואה האסתטית מספקים תוצאות אופטימליות בדמות שפתיים עבות, המעוצבות בהתאם למאפייניה, צרכיה וטעמה האישי של הלקוחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל