צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

10:54

seperator

 

במדינתנו שטופת השמש פיגמנטציה של העור היא דבר נפוץ ושכיח. פיגמנטציה מתייחסת לכתמי השמש שנוצרים על עורנו עקב חשיפה ממושכת ולא מבוקרת לשמש בעלת קרינה חזקה. לא רק השמש היא זו שגורמת לפיגמנטציה של העור אלא גם שימוש בגלולות, הריון,תחליפי הורמונים, תרופות וכמובן גם הגיל עושה את שלו וגם הגנטיקה.

 

לפיגמנטציה השלכות אסתטיות בלבד,פיזור לא אחיד של פיגמנטים בעור גורם לעור להראות מבוגר יותר מגילו האמיתי עקב כתמים שפזורים על האזור.

 

מהן הדרכים לטפל בפיגמנטציה של העור?

ישנן שיטות שונות לטיפול בפיגמנטציה של העור. חלקן למניעה וצמצום הנזק על ידי צמצום קרינת השמש על עורנו וחלקן טיפוליות כלומר מטפלות בכתמים קיימים.בהתאם לאופי התופעה ולסוג עורנו יבחר סוג הטיפול. ישנם מיקרים בהם ניתן להשתמש בקרם הבהרה או פילינג עמוק ומקרים בהם יהיה צורך בטיפולי שיוף לייזר ואף בקילוף כימי. חשוב לדעת שגם עומק הפיגמנטציה הוא זה שישפיע על בחירת הטיפול.

 

מהו הטיפול הטוב ביותר?

הטוב ביותר לכולם הוא שימוש בקרם הגנה על בסיס יומי קבוע ,גם כדי לעזור לטיפול וגם כדי למנוע נזק עתידי. לגבי בחירת סוג הטיפול , אין טיפול שהוא טוב ביותר. כל טיפול צריך להיבחר בהתאמה אישית למטופל תוך התייחסות לצבע עורו ולשינויים הורמונליים שיתכנו בהתאם לאורח חייו. המלצתנו היא תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן שיכול לכוון ולסייע בבחירת הטיפול הטוב ביותר לפיגמנטציה של העור -עבורכם .

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל