צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

03:14

seperator

 

הבוטוקס, או בשמו הרפואי בוטולינום טוקסין, הינו רעלן טבעי המשתק את פעולתם של שרירים. בעוד שבעבר הסתייעו בבוטוקס למטרות תיקון של עין עצלה או פזילה, התגלה לפני שנים יעילות טיפולו בהעלמתם של קמטי הבעה. כך, כניסת הבוטוקס לשוק הרפואה האסתטית גרמה למהפכה שעוד לא נראתה כמותה בתחום הפלסטיקה.

 

ואכן, כיום השימוש בבוטוקס הינו השיטה המוכרת והנפוצה ביותר לטיפול בקמטים בקרב נשים וגברים כאחד.

 

מהן התופעות המיידיות של שימוש בבוטוקס?

השימוש בבוטוקס לצורך העלמת קמטים נעשה באמצעות זריקה תת עורית המתבצעת ללא הרדמה ומשכה כרבע שעה. לאחר הטיפול, סביר כי המטופל יחוש מעט אי נוחות עקב הירידה בשליטה על השרירים המדוברים. עם זאת, לא נדרשת בסיומו תקופת התאוששות כך שניתן לחזור לפעילות שגרתית באופן מיידי. יצוין, כי תוך ימים ספורים מההליך ניתן לראות שינוי משמעותי בעור הפנים, כאשר האפקט המקסימלי מתקבל בתוך שבועיים מיום הטיפול.

 

ומה בנוגע לתופעות לוואי?

הליך הבוטוקס טומן בחובו תופעות לוואי מעטות ונדירות בלבד, זאת בתנאי שהרופא המבצע הינו מקצועי ובעל ניסיון בתחום. בחירה ברופא שאינו מוסמך עלולה לגרום לחולשת שרירים, צניחת עפעפיים ואף לתופעות חמורות יותר. לצד זאת, גם טיפול בוטוקס תקין עלול לגרום לכאבי ראש, תחושת בחילה, זיהום בדרכי הנשימה וכד'. תופעות נדירות יותר המאפיינות את ההליך כוללות אדמומיות, נפיחות, שטפי דם או כאבים בנקודות ההזרקה. יודגש, כי תופעות אלה הינן זמניות בלבד, ונעלמות לרוב תוך מספר ימים עד שבועות ממועד הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל