צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

09:31

seperator

תקופת ההריון היא חוויה מדהימה ומרגשת, הכרוכה בשינויים פיזיולוגיים ורגישים לרוב. עם זאת, שינויים אלה עלולים לגרום לשלל תופעות בלתי אסתטיות וביניהן ורידים בולטים ברגליים. יודגש, כי לעיתים קרובות ורידים ש"יצאו" עקב שינויים הורומנאליים שהתרחשו במהלך תקופת ההריון אינם נעלמים בסופה

 

, מצב היוצר אי נוחות, חוסר ביטחון ואף בעייה רפואית של ממש בקרב אמהות טריות רבות.

 

כיצד ניתן להעלים ורידים? 

קיימות מגוון שיטות להעלמת ורידים, אותן יש להקפיד לבצע בסיום ההריון ולא במהלכו. בין השאר, מוצעת לכל אם שיטת העלמת בלייזר, המסתייעת בסיב אופטי המוחדר אל הוריד תוך סגירתו. כמו כן, ניתן להעלים ורידים באמצעות החדרת מחט ובה וו המוציא את הוריד הבעייתי. שיטות מקובלות נוספת הן סגירת ורידים בהזרקות קצף או שימוש בניתוח פלסטי סטריפינג, המתבצע תחת הרדמה מקומית או מלאה.

 

היכן ניתן להעלים ורידים? 

מכונים רבים לרפואה אסתטית מציעים הליכי העלמה מהירים ופשוטים, תוך שימת דגש על איכות, מקצועיות וטווח מחירים הגיוני. עם זאת, חשוב שלא לקחת זאת כמובן מאליו ולהקפיד לוודא את מיומנותו ואמינותו של כל מכון באמצעות הסתמכות על המלצות קרובים, חברים ולקוחות קודמים, לצד בחינת הרשיונות הנדרשים וקיומה של ההסמכה המתאימה לביצוע ההליך המבוקש. מילוי תנאים אלה יבטיחו עבור כל אם חדשה תמורה אידיאלית בעלות אופטימלית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל