צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

03:10

seperator

הזדקנות העור היא תהליך בלתי נמנע עבור כולנו, שכן הינו מתחיל כבר עם הגיענו לבגרות מינית. כך, מהווים קמטוטי הגוף, בדגש על הפנים, עדות לתקופות שחלפו ולזמן שעבר לו. קמטים נוצרים עקב מחסור בסיבי קולגן, שהינו מקור הגמישות והאלסטיות בעורנו;

 

ואכן, כבר לקראת גיל 25 ממעט גופנו בייצור הקולגן ולעיתים אף מפסיק אותו לחלוטין. אך אין צורך לומר נואש- שכן התקדמות הטכנולוגיה יצרה מגוון של פתרונות עבור כל המחפשים אחר מעיין הנעורים.

 

מתיחת פנים ללא ניתוח- הכיצד?

בעוד שבעבר מתיחת פנים הצריכה הליך ניתוחי מורכב, כיום מציעה ELOS - Rejuvenation תוצאות אידיאליות ללא כל התערבות כירורגית. ELOS - Rejuvenation הינה שיטת טיפול לא פולשנית המאפשרת את נטרול עקבות הזמן ובכללם קמטים, לצד פיגנמטציה, נזקי כלי דם וצלקות זעירות. הטיפול ב- ELOS - Rejuvenation מגרה את פעילותם של מנגנוני הגוף הטבעיים, תוך השפעה על שכבותיו החיצוניות והעמוקות של העור, מבלי לפגוע בשלמותו אף במעט.

 

מדוע לבחור בשיטת ה- ELOS - Rejuvenation?

שיטת ה- ELOS - Rejuvenation מבוססת על שילוב אנרגיית האור והחשמל, דבר המגדיל בכ- 20-30% את עומק ההשפעה שאינה גורמת נזק לעור, ביחס לעומק אליו ניתן להגיע תוך הסתייעות באנרגיית אור בלבד. קירור אקטיבי של פני העור וניטור ההליך הטיפול באמצעות מנגנון מונע כוויות מבטיח רמת ביטחון מיטבית בעת השימוש בהליך, כך שתופעות הלוואי המאפיינות אותו הן מעטות ובעלות השפעה נמוכה; ובכל הנוגע לתוצאות- אלה ניתנות לאיתור כבר בתום הטיפול הראשון ומכאן והלאה- הדרך לעור חלק סלולה בהצלחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל